فونیکسریمکسبهتام

رئیس ورزش و جوانان ملایر خبر داد

برگزاری مسابقه موتورسواری استان همدان در ملایر

عصرخودرو: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری مسابقه موتورسواری استان به میزبانی ملایر همزمان با هفته جوان خبر داد.

برگزاری مسابقه موتورسواری استان همدان در ملایر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهدی رضایی با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان نامگذاری شده که برنامه‌های آن طی یک هفته اجرا می‌شود اظهار داشت: به یمن این ایام فرخنده اداره ورزش و جوانان ملایر نیز برنامه‌های مختلفی را برای جوانان شهرستان تدارک دیده است.

    وی از برگزاری جشن ویژه میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در سالن ژیمناستیک ملایر با حضور جوانان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: محفل انس با قرآن در باشگاه فرهنگی ورزشی حجاب و دیدار نخبگان با امام جمعه از جمله برنامه‌های هفته جوان است.

    رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر دیدار با خانواده شهید جعفری یکی از شهدای نخبه شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته جوان عنوان کرد و گفت: در باشگاه‌ها نیز با همکاری هیئت‌های ورزشی شهرستان برنامه‌های فرهنگی، ورزشی برگزار می‌شود.

    وی از برگزاری مسابقه موتورسواری استان به میزبانی ملایر همزمان با هفته جوان خبر داد و افزود: این مسابقه نیز با شرکت موتورسواران شهرستان‌های استان در بام ملایر برگزار خواهد شد.

    رضایی در ادامه از برگزاری مسابقه سوارکاری در تپه نوشیجان با همکاری هیئت سوارکاری استان و حضور 30 سوارکار در هشتم خرداد خبر داد و افزود: این مسابقه با حضور سوارکاران ملایر، نهاوند و تویسرکان برگزار می‌شود که در پایان 10 نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند.

    وی همچنین از برگزاری مسابقات پرورش اندام کشور در 13 خردادماه به میزبانی ملایر خبر داد و گفت: این مسابقات نیز با حضور ورزشکاران کشور در بوستان سیفیه برگزار می‌شود.

    رئیس ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار ورزشکار در ملایر در 40 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند که 15 نفر از این ورزشکاران سال جاری در ترکیب تیم‌های ملی قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط