فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس اعلام کرد

بهره‌برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال تا سال ۹۵

عصرخودرو: نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از قطعه یک‌ آزاداره تهران شمال تا ۲۵‌ آبان سال ۹۵ خبر داد.

بهره‌برداری از قطعه یک آزادراه تهران شمال تا سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، قاسم احمدی‌لاشکی بعدازظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: قطعه یک آزادراه که سال‌های زیادی تعطیل مانده بود در قرارداد با شرکت چینی از این خواب چند ساله بیدار شده و قرار شد این شرکت براساس تعهدات خود با وزارت راه و شهرسازی تا 25 آبان سال آینده این مسیر را تحویل دهد.

    وی با تاکید بر رعایت شعار سال مقام معظم رهبری از سوی تمام دستگاه‌ها، تصریح کرد: از آنجایی‌که دشمن قصد دارد از راه‌های مختلف به ما ضربه وارد کند بنابراین ضرورت ایجاب می‌کند که همه با هم از درون همدل و هم‌زبان باشند.

    احمدی انسجام و نظم را از مهم‌ترین راه‌های همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت عنوان کرد و بیان داشت: اگر امروز دولت تصمیم گرفت تا 6‌ میلیون نفر از گرفتن یارانه صرف‌نظر کنند یک قانون است و این می‌طلبد که با تحریم‌ها و تهدیدهایی که وجود دارد جامعه را دریابیم و دولت را تخریب نکنیم.

    وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اقتصاد مقاومتی کاهش نقدینگی در جامعه است، افزود: همه عوامل باید دست به دست هم دهند تا وضعیت عادی در کشور برقرار باشد و در شرایط کنونی که قیمت سوخت بالا رفته است اگر چه به مردم فشار وارد می‌شود اما باید از راه صرفه‌جویی این اقتصاد مقاومتی را رعایت کنیم.

    نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفت خرداد روز مجلس به تشریح عملکردهای حوزه انتخابیه در مدت سه سال خدمت پرداخت و گفت: در مدت سه سال 400 طرح و 130 لایحه را در مجلس ارزیابی کردیم که 120 طرح و لایحه به قانون تبدیل شد و با این عملکرد از میان 290 نماینده نفر سوم در ارائه طرح و لایحه کسب کردم.

    وی با اشاره به اینکه در زمینه نطق میان دستور نیز بالاترین رتبه را دارم، ادامه داد: تاکنون 2 هزار نفر از شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت وارد خانه ملت شدند تا از نزدیک با قانون و قانون‌نویسی آشنا شوند.

    این مسئول با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان ادوار گذشته در شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در زمینه پروژه آزادراه تهران شمال، خاطر‌نشان کرد: این پروژه در مدت 17 سال 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با پیگیری‌های مستمر در این مدت تا هفته‌های آینده به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    احمدی به پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان چالوس در طول این مدت اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌برداری از ساختمان بیمارستان تخصصی آیت‌الله طالقانی چالوس، افزایش تخت‌های بیمارستان رازی تامین اجتماعی چالوس، استقرار آمبولانس‌های مجهز، خرید دستگاه اکوی مجزا، تجهیز و بازسازی فضای داخلی درمانگاه امام‌ رضا (ع) و برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی غرب مازندران به میزبانی چالوس نیز از مهم‌ترین دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان این منطقه است.

    نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با اعلام اینکه نمایندگی آموزش و پرورش بخش مرزن‌آباد تنها نمایندگی در سطح کشور است، گفت: افتتاح چندین پروژه آموزشی و ارسال امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به مدارس شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت از دیگر اقدامات بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو