فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر خبر داد

ایمن‌سازی مستمر بزرگراه رشت‌ ـ‌ چابکسر

عصرخودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر از ایمن‌سازی مستمر بزرگراه رشت‌ ـ‌ چابکسر به عنوان محور ورودی گیلان به استان مازندران خبر داد.

ایمن‌سازی مستمر بزرگراه رشت‌ ـ‌ چابکسر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، شهریار اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست اداره راه و شهرسازی این شهرستان با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای ایمن‌سازی و کاهش حوادث جاده‌ای گفت: برای  ایمن‌سازی راه‌های شریانی تابلوهای اطلاعاتی در بزرگراه رشت‌ ـ‌ چابکسر نصب شده است.

    وی نصب علائم و تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک و انضباط‌دهی به تردد در محور ورودی استان را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و افزود: در محورهای اصلی شهرستان رودسر تعمیر گاردریل‌ها، تابلو و پایه تابلوهای آسیب‌دیده انجام شده است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده‌های رودسر مثبت است، تصریح کرد: شستشوی علائم محورهای اصلی، پاکسازی قنوات در محور رحیم‌آباد‌ ـ‌ لشکان، رنگ‌آمیزی نیوجرسی و ... از جمله اقدام‌های اداره راه و شهرسازی رودسر است.

    وی با اشاره به اینکه افزایش سطح ایمنی مسیر و محورهای رودسر به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تعمیر و نصب علائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی در تمام محورهای حوزه استحفاظی انجام می‌شود.

    این مسئول با اشاره به اینکه بزرگراه رشت‌ ـ‌ چابکسر به دلیل همجواری با مازندران از مبادی ورودی گیلان محسوب می‌شود و حائز اهمیت است، یادآور شد: ایمن‌سازی محورهای ورودی به لحاظ اهمیت مسیر ارتباطی به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

    اسماعیلی انجام لکه‌گیری آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی به ویژه در محورهای کلاچای‌ ـ‌ رحیم‌آباد و محورهای ارتباطی سلاکجان، کرباس‌سرا، گزلبن و سیاهکل‌رود را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد.

    وی از عملیات تعریض و بهسازی راه روستایی ویشکی و شن‌ریزی راه روستایی سیارستاق خبر داد و تصریح کرد: انجام عملیات این راه‌های روستایی به لحاظ اهمیت مسیر ارتباطی، حجم اجرا و پوشش چند راه روستایی قابل توجه است.

    این مسئول رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها در محور گیل‌کلایه املش و تداوم شن‌ریزی برخی راه‌های روستایی شهرستان رودسر را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو