فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر قزوین:

بازرسان تاکسیرانی قزوین با رانندگان متخلف برخورد کنند

عصر خودرو : رئیس شورای شهر قزوین گفت: بازرسان سازمان تاکسیرانی شهر قزوین موظف هستند طبق آیین‌نامه‌ای که به تصویب این سازمان رسیده است، برخورد لازم را با رانندگان متخلف داشته باشند.

بازرسان تاکسیرانی قزوین با رانندگان متخلف برخورد کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم،  عباس ظاهری اظهار داشت: مسئولان شهر قزوین باید برنامه‌هایی به منظور ارتقا کیفیت خودروهای تاکسی شهر قزوین و افزایش امنیت این خودروها تدوین کنند.

    وی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان تاکسیرانی شهر قزوین باید عملکرد رانندگان تاکسی این شهر را مورد ارزیابی قرار دهند، افزود: بازرسان سازمان تاکسیرانی شهر قزوین موظف هستند طبق آیین‌نامه‌ای که به تصویب سازمان تاکسیرانی این استان رسیده است، برخورد لازم را با رانندگان متخلف داشته باشند.

    ظاهری با بیان اینکه نرخ حمل بار توسط وانت‌بارهای موجود در شهر قزوین از 12 هزار به 14 هزار تومان افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: کرایه حمل اثاثیه منزل توسط وانت بارهای شهر قزوین از 15 هزار به 18 هزار تومان در سال 94 افزایش پیدا کرده است.

    رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه در جلسه علنی شورای شهر قزوین مقرر شد نرخ‌نامه جدید حمل و نقل شهر قزوین بعد از تصویب شورای شهر قابلیت اجرایی پیدا کند، عنوان کرد: نرخ کرایه پیک موتوری در شهر قزوین افزایش 17 درصدی داشته است.

    وی با بیان اینکه طبق بخشنامه‌ای که از ستاد انتخابات کشور فرستاده شده اعضای شورای شهر که مایل هستند در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندید شوند باید استعفای خود را تا 28 خرداد به شورای شهر اعلام کنند، بیان کرد: اعضای شورای شهر قزوین به مناسبت گرامی داشت روز پاسدار به دیدار سردار شاهرخی فرمانده کل سپاه پاسداران استان قزوین می‌روند.

    ظاهری با بیان اینکه به منظور توسعه خدمات شهری در قزوین و ایجاد رفاه شهروندان قزوینی ناوگان حمل و نقل این شهر باید نوسازی شود، اظهار کرد: سیستمی به صورت آزمایشی در تاکسی‌های بی‌سیم موجود در شهر قزوین نصب شده است که قابلیت محاسبه کرایه مسافران را به طور دقیق دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو