فونیکسریمکسبهتام

گفت و گوی مدیرفروش مدیران خودرو با برترین های استقلال و پرسپولیس

عصر خودرو : مدیرفروش شرکت مدیران خودرو با دو بازیکن برتر استقلال و پرسپولیس از دید هواداران گفت و گو کرد.

گفت و گوی مدیرفروش مدیران خودرو با برترین های استقلال و پرسپولیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  کاپ، امیری ابتدا در اردوی استقلال حاضر شد و با میلاد فخرالدینی چند دقیقه صحبت کرد.

    فخرالدینی در این گفت و گو اظهار داشت: من در حال حاضر یک خودرو سراتو دارم؛ اصلی ترین مساله ای که برایم در خرید ماشین اهمیت دارد، این است که اسپورت باشد و ایمنی خود داشته باشد.

    او ادامه داد: کلا انسان ماشین بازی هستم. در 18 سالگی گواهینامه گرفتم و شناخت خوبی از خودروهای مدیران خودرو دارم. پدر من یک دستگاه MVM دارد و از این خودرو راضی است. شخصا باسرعت رانندگی نمی کنم و احتیاط را سرلوحه کارم قرار می دهم. البته امسال هیچ کدام از بازیکنان استقلال چون پول نگرفتند زیاد به ماشین بازی نپرداختند.

    از فخرالدینی سوال شد اگر 300 میلیون تومان پول داشت چه خودرویی می کرد که اینطور پاسخ داد: ترجیح می دادم ملک و خانه بخرم و خودرو نمی خریدم!ر ادامه مدیرفروش مدیران خودرو به اردوی پرسپولیس رفت و با مهدی طارمی به گفت و گو نشست. طارمی اظهار داشت: خوشحالم که نظر هواداران پرسپولیس را جلب کردم. من در تهران خودرویی ندارم اما در بوشهر 06 سوار می شوم. شناخت زیادی از خودرو ندارم و وقتی ماشین ندارم، از مشخصات فنی اش نیز چیزی نمی دانم. از 21 سالگی گواهینامه گرفتم. در پرسپولیس بنگر، سوشا مکانی و رضا نورمحمدی ماشین باز ترین بازیکنان هستند.

    وی ادامه داد: از انتخابم به عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس در طول فصل تعجب کردم. حرکت جالبی بود که شرکت مدیران خودرو انجام داد و فکر می کنم این مساله روحیه بازیکنان جوان لیگ را بالا می برد.

    طارمی در پایان درباره اهدای خودرو خود به مجتبی محرمی افزود: مجتبی محرمی همیشه به من لطف داشته است. این کمترین کاری است که می توانستم درقبال او انجام دهم. محرمی هرگز از نظر مالی در فوتبال به حقش نرسید و امیدوارم موفق باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو