فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

خروج ۱۳ تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی شهرداری قزوین

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۳ نفر از تاکسیرانان غیرفعال خطوط تاکسیرانی شهرداری قزوین اخراج شدند.

خروج ۱۳ تاکسیران غیرفعال از خطوط تاکسیرانی شهرداری قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مصطفی کاشی‌پزها  در قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در سال جاری نظارت و کنترل دقیق‌تر بر نحوه عملکرد تاکسیرانان فعال در خطوط تاکسیرانی است.

    وی افزود: هدف اصلی از این افزایش دقت در کنترل و عملکرد تاکسیرانان فعال در خطوط تاکسیرانی ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و خروج تاکسیرانان غیرفعال از خطوط است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با جدیت تمام در حال کنترل عملکرد تاکسیرانان خطوط تاکسیرانی بوده و در صورتی که غیرفعال بودن یا کم‌کاری تاکسیرانان محرز شود قطع‌یقین نسبت به اخراج آنان از خطوط تاکسیرانی اقدام می‌‌کند.

    کاشی‌پزها خاطرنشان کرد: همچنین این دسته از تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین احضار شده و باید پاسخگو باشند.در سال گذشته در مجموع 13 نفر از تاکسیرانان غیرفعال خطوط تاکسیرانی شهرداری قزوین اخراج شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط