فونیکسریمکسبهتام

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

صرف ۱۶۸ میلیارد تومان برای بهسازی محورهای مواصلاتی

عصرخودرو: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال و نیم گذشته بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان صرف بهسازی محورهای مواصلاتی این استان شد.

صرف ۱۶۸ میلیارد تومان برای بهسازی محورهای مواصلاتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدت یک سال و نیمی که در این استان خدمت می‌کنم با کمک دولت 168 میلیارد تومان صرف بهسازی جاده‌های استان شد.

    وی از آبرسانی به 176 روستای این استان که از داشتن آب شرب بهداشتی محروم بودن خبر داد و گفت:  در همین مدت 43 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب روستایی  و 24 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب شهری کمک شد.

    سلیمانی از تعلق بیش از 90 میلیارد تومان به پروژه انتقال آب بن ـ بروجن خبر داد و یادآور شد: به این پروژه 40 میلیارد تومان ردیف تعلق گرفت و 50 میلیارد تومان نیز به مناقصه گذاشته شده است.

    استاندار چهارمحال و بختیاری از رشد 20 درصدی اعتبارات عمرانی خبر داد و اذعان داشت: در خصوص اعتبارات جاری نیز نسبت به استان‌های دیگر رشد قابل توجه داشتیم.

    این مسئول گردشگری را از دیگر محورهای توسعه چهارمحال و بختیار دانست  و یادآور شد: بر دنیا به سمت استفاده از دانش در حرکت است و می‎طلبد ما نیز در این راستا با جدیت حرکت کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط