فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمانشاه:

طرح آمارگیری مبدا- مقصد در جاده‌های استان کرمانشاه پایان یافت

عصر خودرو : مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: طرح آمارگیری مبدا- مقصد در جاده‌های استان کرمانشاه در ۹ ایستگاه امروز پایان یافت.

طرح آمارگیری مبدا- مقصد در جاده‌های استان کرمانشاه پایان یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، بهمن خسروانی اظهار داشت: طرح آمارگیری مبدأ – مقصد در سیستم حمل و نقل جاده‌ای پس از10 سال دوباره از شانزدهم تا بیستم اردیبهشت امسال در جاده‌های کرمانشاه همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه افزود: اجرای این طرح سبب می‌شود الگوی مشخص و برنامه‌ریزی دقیقی در سیستم حمل و نقل جاده‌ای ایجاد شود.

    خسروانی درباره محل استقرار نیروهای آمارگیری گفت: نیروها در مبادی ورودی و خروجی، پاسگاه‌های پلیس راه، مجتمع‌های خدماتی رفاهی- بین راهی و جایگاه‌های سوخت مستقر هستند و به طور همزمان پرسشگری از رانندگان و مسافران وسایل نقلیه مورد نظر و تردد شماری وسایل نقلیه انجام می‌شود.

    ‌وی  با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در این طرح علاوه بر ناوگان عمومی‌باری و مسافری‌، از سفرهای سواری‌ شخصی هم پرسشگری می‌شود، افزود: اجرای طرح آمارگیری مبدا-مقصد سفرهای بار و مسافری برای تحقق اهدافی از جمله ایمن‌سازی عبور و مرور، شبکه راه‌های کشور و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌شود.

    خسروانی تعداد آمارگیران فعال را یک هزار و 648  نفر اعلام و عنوان  کرد: از این تعداد 592 نفر پرسشگر، 264 نفر تردد شمار، 384 نفر پرچمدار، 216 نفر سرپرست و 192 نفر مامور بوده و بطور متوسط در هر نوبت حدود 230 نفر در اجرای این طرح فعالیت دارند.

    وی با در‌خواست همکاری از تمامی رانندگانی که در جاده‌های استان تردد می‌کنند، گفت: ‌نتایج این آمارگیری سبب شناسایی قطب‌های تولید و جذب سفر باری و مسافری شده و‌ برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای توسعه شبکه راه‌ها و امکانات حمل و نقل کشور استفاده می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو