فونیکسریمکسبهتام

مسئول رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد

ارجاع پروند‌ه‌های تخلف تاکسیرانان قزوین به هیئت انضباطی

عصر خودرو : مسئول رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پرونده تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی سازمان ارجاع می‌شود.

ارجاع پروند‌ه‌های تخلف تاکسیرانان قزوین به هیئت انضباطی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفارس، محمد صادقی امروز در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات ارسال شده توسط شهروندان است، در فروردین ماه سال جاری 30 مورد از شکایات مورد بررسی قرار گرفت.

    وی عنوان کرد: پس از بررسی شکایات مطرح شده توسط شهروندان پرونده تخلف شش نفر از تاکسیرانان تحت نظارت سازمان برای تعیین تکلیف به هیئت انضباطی سازمان ارجاع داده می‌شود.

    مسئول رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان مواردی که نیاز به هشدار، تذکر و پرداخت جریمه نقدی تا سقف مشخصی داشته باشد توسط واحد رسیدگی به شکایات بررسی می‌‌شود.

    صادقی اظهار کرد: برخی از تخلفات به دلیل تکرار توسط تاکسیران متخلف باید به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شود تا رأی نهایی در مورد آن‌ها صادر شود.

    این مسئول با بیان اینکه رأی هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین لازم‌الاجراست، یادآور شد: امیدواریم ضمن ارائه آموزش‌ها و هشدارهای لازم به تاکسیرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط