فونیکسریمکسبهتام

فیگارو گزارش داد

فرانسه در تدارک ورود به بازار خودرو ایران

عصر خودرو : روزنامه فرانسوی فیگارو طی گزارشی به نقل از مدیرعامل شرکت فرانسوی پژو سیتروئن، از تدارک و تلاش شرکت «شیرنشان» فرانسه برای ورود به بازار ایران خبر داد.

فرانسه در تدارک ورود به بازار خودرو ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، رورنامه فرانسوی فیگارو طی گزارشی به نقل از مدیرعامل شرکت فرانسوی پژو سیتروئن، از تدارک و تلاش شرکت «شیرنشان» فرانسه برای ورود به بازار ایران خبر داد.

    روزنامه فرانسوی فیگارو طی گزارشی به نقل از مدیرعامل شرکت پژو سیتروئن فرانسه از مذاکره جاری میان این شرکت با شرکت ایران خودرو در خصوص همکاری مشترک در صورت لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران خبر داد.

    «ماکسیم پیکا» مدیرعامل پژو سیتروئن طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: «ما هر هفته با شرکای ایرانی خود برای تعیین چگونگی و زمان آغاز فعالیت‌هایمان مذاکره می‌کنیم.»

    وی افزود: «پژو که فروش سالانه محصولات آن در ایران تا پیش از اعمال تحریم‌های بین‌المللی حدود 400 هزار دستگاه بود، درنظر دارد بمنظور تقویت وجهه خود در ایران، در گام نخست مدل‌های با کیفیت بالای خود را از اروپا صادر کند.»

    به نوشته فیگارو، ایران و قدرت‌های بزرگ اوایل آوریل گذشته در قالب نخستین گام در راستای حل قطعی مسئله هسته‌ای ایران و پایان دادن به تنش‌های 12 ساله بین‌المللی، در لوزان سوئیس به چارچوب توافقی دست یافتند.

    در راستای مذاکرات ایران‌خودرو و پژو برای آغاز همکاری دوباره، تیمی از شرکت پژو هفته گذشته به ایران سفر کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط