فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه خبر داد

ممنوعیت تردد تریلرها در محور فیروزکوه

عصر خودرو : فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه با بیان اینکه تردد تریلر در محور فیروزکوه تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع است، گفت: دو دوربرگردان بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند را برای تسهیل در تردد خودروها مسدود کردیم.

ممنوعیت تردد تریلرها در محور فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حمیدرضا رنجبرگل‌افشان با اشاره به وضع ترافیکی در محور دماوند - فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک روان و در برخی نقاط نیمه‌سنگین است.

    وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته تاکنون تصادفی در این محور نداشتیم، افزود: تصادف در محور دماوند - فیروزکوه نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشم‌گیری پیدا کرده است.

    فرمانده‌ پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در این محور تصریح کرد: تردد تریلر و کامیون‌ها در هر دو لاین به سمت جاده‌های منتهی به تهران و فیروزکوه تا ساعت 24 امروز ممنوع است.

    رنجبرگل‌افشان گفت: همچنان در ورودی گیلاوند به دلیل نبود کمربندی مشکلات ترافیکی داریم و برای ساعت باقی آتی امروز ترافیک نیمه سنگین و در بعضی ساعات نیمه‌سنگین پیش‌بینی می‌شود؛ دو دوربرگردان بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند را برای تسهیل در تردد خودروها مسدود کردیم.

    فرمانده‌ پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه به رانندگان توصیه کرد: با صبر و حوصله رانندگی کرده و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز پرهیز کنند تا به امید خداوند متعال مشکلی در سفر برای آنها پیش نیاید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط