فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

مسئولان به جای وام ۱۵ میلیونی خودرو به کیفیت و قیمت آن توجه کنند

عصر خودرو : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اقتصادی کشور به جای افزایش ۱۵ میلیونی خودرو به دنبال کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش باشند.

مسئولان به جای وام ۱۵ میلیونی خودرو به کیفیت و قیمت آن توجه کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، ناصر عاشوری با اشاره به تصمیم روز گذشته جلسه شورای پول و اعتبار در مورد تعیین وام‌های 15 میلیونی خودرو و ودیعه 10 میلیونی تعمیر مسکن، افزود: چنین وام هایی در حقیقت بخشی از هزینه خدمات و تولید را پوشش می دهد.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پوشش کامل هزینه ها و سرمایه گذاری وظیفه ذاتی بانک نیست بلکه بانک در بخشی از هزینه ها مشارکت می کند.

    وی تصریح کرد: به نظرم بانک ها به جای پرداخت تسهیلات خدمات، بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه تسهیلات به بخش تولید بگذارند تا به دنبال آن ارزش افزوده و اشتغال بیشتر ایجاد و از سوی دیگر حاشیه سود افزایش یابد.

    تسهیلات به جای جیب به جیب شدن باید به سمت تولید رود
    عاشوری افزود: تسهیلات و ارزش پول به جای اینکه جیب به جیب شود باید به سمت تولید و صنعت سوق پیدا کند تا همه افراد جامعه از پیامدهای آن استفاده کنند.

    در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار رقم وام‌های خرد از قبیل خودرو، ودیعه تعمیر مسکن اعلام شد که به دنبال آن خرید کالاها و خدمات ضروری از قبیل کالاهای مصرفی بادوام نو و دست اول از محل تولیدات داخلی و هزینه تحصیل، ودیعه مسکن و سایر نیازهای ضروری مشابه، حداکثر تا مبلغ 80 میلیون ریال.

    تسهیلات جعاله تعمیرمسکن حداکثر تا مبلغ 100 میلیون ریال، تسهیلات خرید خودروی سواری (تولید داخل) معادل 60درصد بهای خودرو و حداکثر به میزان 150 میلیون ریال، تسهیلات کارت اعتباری بر پایه عقد مرابحه، حداکثر تا مبلغ 50 میلیون ریال و تسهیلات خرید خودرو بابت جایگزینی خودروهای فرسوده شخصی از محل تولید داخلی معادل 80 درصد بهای خودرو و حداکثر به مبلغ 200 میلیون ریال تعیین شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو