فونیکسریمکسبهتام

طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده ای آغاز شد

عصر خودرو : معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده ای از ساعت ۶ صبح روز جاری در سطح کشور خبرداد و از تمام رانندگان خواست برای اجرای این طرح بزرگ ملی با آمارگیران همکاری کنند.

طرح آمارگیری مبدا - مقصد حمل و نقل جاده ای آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، شهرام آدم نژاد  اظهار داشت: در این طرح مخاطبان اصلی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و شخصی هستند و پاسخ های صادقانه آنان به پرسش های آمارگیران، به طور قطع نتایج مثبتی خواهد داشت.

    وی تاکید کرد: هرچه راستی آزمایی این طرح ملی دقیق باشد نتایج این آمارگیری در برنامه ریزی توسعه حمل و نقل جاده ای کشور برای نسل آیندگان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و این طرح هم اکنون در تمام راه های شریانی و غیرشریانی کشور آغاز شده است.

    وی با بیان اینکه آمارها نشان می دهد 75 درصد تردد ناوگان وسایل نقلیه کشور در 34 هزار کیلومتر از راه های شریانی انجام می شود، گفت: این طرح ملی تا ساعت 6 صبح روز 20 اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

    به گفته وی، طبق برنامه ریزی هایی که از 6 ماه پیش آغاز شد برای اجرای این طرح آمارگیری راه های کشور به 120 ناحیه تقسیم شد تا بیش از 7 هزار آمارگیر با همکاری بیش از یک هزار پلیس راهور و ماموران سازمان راهداری در سراسر کشور در 800 ایستگاه آمارگیری پرسشنامه های خود را تکمیل کنند.

    معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص اهداف این طرح گفت: با اجرای این طرح آمارگیری اطلاعات دقیقی از وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی و شخصی تهیه می شود تا در برنامه ریزی های آینده در توسعه و ارتقا بهره وری در بخش حمل و نقل جاده ای مورد استفاده قرار گیرد.

    شهرام نژاد در پایان اظهارداشت: 22 درصد این طرح در کنار پاسگاه های پلیس راه، 4 درصد در کنار عوارضی ها، 15 درصد در مجتمع خدمات رفاهی، 27 درصد در پمپ بنزین ها و 32 درصد دیگر در کنار مساجد و مراکز خدماتی در راه های کشور انجام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط