فونیکسریمکسبهتام

دبیر علمی کنگره جامعه جراحان ایران:

نگرانی از جراحات تصادفات در کشور همچنان وجود دارد

عصرخودرو: دبیر علمی سی و نهمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران، تاکید کرد: تروما و جراحات تصادفات از مهمترین نگرانی های کشور محسوب می شود.

نگرانی از جراحات تصادفات در کشور همچنان وجود دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، دکتر سیاوش صحت افزود: سی و نهمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران به عنوان یکی ازعظیم ترین و با سابقه ترین همایش های فراگیر علمی پزشکی ایران و جهان با حضور بیش از 2000 جراح متخصص و همکاری بالغ بر 20 انجمن تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، پرستاری و بیهوشی به منظور اعلام آخرین و نوین ترین دست یافته های علمی و پژوهشی کشور در تاریخ 26 لغایت 30 اردیبهشت ماه 94 در مرکز همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

    وی گفت: ارائه بیش از 700 سخنرانی، 110 میزگرد علمی و 3 کارگاه آموزشی از مهمترین اقدامات این گردهمایی پنج روزه است.

    صحت با اشاره به طرح پرونده های ارائه شده از مشکلات پزشکی و درمانی هموطنان در سازمان نظام پزشکی، سازمان پزشکی قانونی وگزارشهای صبحگاهی گروههای جراحی دانشکده های پزشکی کشور در قالب میزگرد در مدت برگزاری این همایش، افزود: توجه به دغدغه های درمانی و ارائه راهکارهای نوین و کاربردی در روشهای جراحی و درمانهای پزشکی از مهمترین اهداف این همایش است.

    دبیر علمی سی و نهمین کنگره سالانه جامعه جراحان ایران با یادآوری آمار ارائه شده در خصوص کاهش 30 درصدی تلفات سوانح و حوادث جاده ای و تروما نسبت به سال 88، تاکید کرد: همچنان تروما و جراحات تصادفات از مهمترین نگرانی های کشور محسوب می شود که در کنگره پیش روی به آن توجه خواهد شد.

    عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی افزود: متاسفانه عامل انسانی در 70 درصد موارد تروما دخالت دارد از این رو توجه به نکات مرتبط، بویژه در مباحث علمی و درمانی صدمات رانندگی بسیار حائز اهمیت و حیاتی است.

    وی در پایان یادآور شد: در مراسم افتتاحییه سی و نهمین کنگره جامعه جراحان ایران که 26 اردیبهشت ماه 94 با حضور چهره های شاخص پزشکی، درمانی و مدیریتی کشوربرگزار می شود از استادان پیشکسوت جراحی ایران و 11 نفر از برترین دستیاران تخصصی رشته های مختلف جراحی، همچنین تعدادی از مراکز درمانی موفق در ارائه برنامه های علمی، تجلیل خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو