فونیکسریمکسبهتام

امکان اجرای زیرگذر در اردبیل وجود ندارد

عصر خودرو: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: امکان اجرای زیرگذر در این شهر به دلایل فنی وجود ندارد.

امکان اجرای زیرگذر در اردبیل وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد اصلانیان شامگاه دوشنبه در گفتگو با رسانه های جمعی اردبیل تصریح کرد: سطح آب های زیر زمینی در اردبیل بالا است و به عنوان مثال در چهار راه حسن آباد جمع شدن آب به دلیل بالا بودن سطح آن است.

    وی افزود: علاوه بر این در معابر و به ویژه تقاطع ها به حدی لوله کشی آب و برق و فاضلاب وجود دارد که عملا اجرای زیرگذر را با مشکل مواجه می کند.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل تاکید دارد که به دلیل این مشکلات اغلب اجرای روگذر در اردبیل مورد نظر است که می تواند راحت و سریع به اتمام برسد.

    اصلانیان از جمله پروژه های در دست اجرای پل روگذر را پل ایستگاه سرعین عنوان و اضافه کرد: این پروژه از دور سوم شورا مطرح است و در وضعیت فعلی ایرادات طرح رفع شده و به زودی کلنگ زنی می شود.

    وی تصریح کرد: در صورتی که پیمانکار قوی بر این طرح نظارت داشته باشد تا دو سال می تواند به بهره برداری برسد.

    عضو شورای شهر اردبیل پروژه دیگر را پل داروپخش برشمرد و گفت: این پروژه کمبود اعتبار دارد و انتظار می رود با روند رو به رشدی تکمیل شود.

    وی در خصوص وضعیت طرح احداث مونوریل در اردبیل ادامه داد: مجری طرح اعلام کرده است که دز مسیر مونوریل نباید اتوبوس و تاکسی فعالیت کند.

    اصلانیان افزود: در طول مسیر خیابان امام خمینی ستون هایی نصب خواهد شد و شهروندان با پله های تعبیه شده می توانند از مونوریل استفاده کنند.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیم شورای شهر اردبیل اجرای این طرح را قطعی دانست و تصریح کرد: در اینده نزدیک تعدادی از اعضای شورای شهر برای بازدید از کارخانه تولید کننده عازم ترکیه خواهند شد.

    وی در خصوص راه حل های پیشنهادی ترافیک مرکز شهر به ویژه چهار راه امام به ضرورت نصب پله برقی در چهار طرف این چهار راه تاکید کرد و افزود: متاسفانه عبور نامنظم عابر پیاده یکی از اصلی ترین دلایل تشدید ترافیک در این منطقه است.

    به گفته اصلانیان در عین حال عرض خیابان ها در این قسمت از شهر کم است و در طرح جامع مدیریت ترافیک قرار بر این شده با کاستن عرض پیاده روها و یا تملک بخش هایی که مغازه کم است، ایستگاه ها به سمت پیاده رو کشیده شود.

    عضو شورای شهر اردبیل معتقد است به دلیل نیاز مبرم شهروندان به حمل و نقل عمومی نمی توان تعداد اتوبوس و تاکسی را در این منطقه کاهش داد.

    وی اجرای پیاده راه در اردبیل را نیز نیازمند بررسی های کارشناسی دانست و افزود: انتظار ما از رانندگان رعایت قوانین و از شهروندان عابر پیاده رعایت مقررات است تا ترافیک کاهش یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو