فونیکسریمکسبهتام

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس:

راه‌های مواصلاتی مناسب بستر سرمایه‌گذاری حقیقی است

عصر خودرو : رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس گفت: بهبود راه‌ها و محورهای مواصلاتی در مسیر سرمایه‌گذاری یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی همه‌جانبه در جوامع است.

راه‌های مواصلاتی مناسب بستر سرمایه‌گذاری حقیقی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جلیل جعفری بنه خلخال پیش از ظهر امروز در بازدید از وضعیت راه‌های مواصلاتی در خلخال اظهار کرد: از 250 کیلومتر راه آسفالت شده سال 93 در استان 70 کیلومتر آن در خلخال و کوثر  اتفاق افتاده است.

    وی از تامین اعتبارات لازم برای توسعه و ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم برای افزایش میزان برخورداری از راه‌های آسفالته در دو بخش روستایی و بین شهری خبر داد و گفت: اعتبارات مناسبی برای این منظور در سال گذشته تامین شده و موجب تسریع در روند اهداف مورد نظر در افزایش میزان راه‌های آسفالته و امن فراهم آمده است.

    رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس افزود: افزایش این میزان برخورداری در شرایطی که کشورمان بدلیل تحریم با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود در سایه رهنمودهای مقام معظم و تلاش‌های جهادگونه این توفیق خدمت فراهم شد.

    وی بیان کرد: این افزایش برخورداری در حالی اتفاق افتاده که سال قبل هم بیشترین حجم آسفالت‌ریزی استان در خلخال و کوثر اتفاق افتاده که در سال‌های 92 و 93 در جایگاه اول استان در توسعه راه‌ها قرار داریم.

    رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان آغار نمایندگی مردم برای خدمت و پیگیری مطالبات به حق آنها در بحث برخورداری از راه مناسب و آسفالته در روستاها دارای نرخ برخورداری زیر 25 درصدی  بودیم که در حال حاضر به بالای 45 درصد رسیده‌ایم که در تاریخ این شهرستان‌ها بی‌سابقه بوده است.

    جعفری بنه خلخال گفت: این حجم کار در توسعه راه‌ها در طول سه سال گذشته در حالی است که تاکنون این حجم کارکرد در بحث توسعه راه‌های روستایی و بین شهری اتفاق نیفتاده بود که با عنایت خداوند متعال و در سایه نظام اسلامی و تلاش مسئولان این حد پیشرفت در تاریخ خلخال بی سابقه بوده هر چند غرض‌ورزانی به دنبال سیاه نمایی و یا کم رنگ کردن خدمات نظام و خادمان آنها هستند.

    وی افزود: 30 کیلومتر راه روستایی زیرسازی شده و آماده آسفالت در خلخال و 20 کیلومتر در کوثر با لحاظ این مهم که اولین راه اصلی شهرستان خلخال نیز درمحور خلخالـ فیروز به طول 27 کیلومتر سال دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود انقلاب بزرگی در حوزه راهسازی در این شهرستان اتفاق می‌افتد.

    رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این حرکت از کل اقدامات تاریخ منطقه بیشتر بوده و اتفاقی که با تکمیل شدن محور در حال ساخت خلخال ـ درام که علیرغم اینکه کمتر از سه سال است از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته پیشرفت چشمگیری دارد و استان را به مرکز کشور نزدیک به 100 کیلومتر نزدیک می‌کند و با روند توسعه و بازسازی دیگر راه‌ها به سوی خلخال و کوثری با راه‌های ارتباطی مناسب در حرکت هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو