فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

جاده‌های گردشگری نمین بهسازی و زیباسازی می‌شود

عصرخودرو: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا همه مسیرهای گردشگری و توریست‌پذیر شهر نمین بهسازی، ‌نوسازی و زیباسازی شوند تا امکان تردد راحت‌تر گردشگران فراهم آید.

جاده‌های گردشگری نمین بهسازی و زیباسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی حیدری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه راه‌ها و تأمین زیرساخت‌های گردشگری در شهر نمین اظهار کرد: ما اعتبار خوبی را امسال برای تأمین قیر و آسفالت جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی پیش‌بینی کردیم که امیدواریم در فصل کاری بتوانیم همه آنها را تحقق ببخشیم.

    وی تصریح کرد: براساس سند جامع یک ساله‌ای که برای توسعه، بهسازی و زیباسازی راه‌های اصلی،‌ فرعی و روستایی در استان پیش‌بینی کردیم در شهرستان نمین نیز امیدواریم با تأمین 30 درصد اعتبارات از سوی مسئولان شهرستانی، 70 درصد دیگر را نیز راه و شهرسازی از منابع ملی تأمین کند تا اجرای پروژه‌ها را به شکل اساسی شاهد باشیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان از تعریض و آسفالت‌ریزی مسیر نمین به سمت فندقلو و همچنین کنارگذر تونل حیران خبر داد و گفت: ‌تا پایان تابستان عملیات تعریض و آسفالت مسیر چهار کیلومتری منطقه نمونه گردشگری فندقلوی نمین به انجام می‌رسد.

    حیدری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امسال تلاش می‌کنیم تا تمامی راه‌های روستایی بالای 50 خانوار این شهرستان را با زیرسازی مناسب آسفالت کنیم تا امکان تردد بهتر روستاییان فراهم آید.

    وی از اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری معابر و نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی به هشداردهنده خبر داد و بیان کرد:‌ در مجموع بیش از 160 هزار متر مربع لکه‌گیری، 16 کیلومتر روکش آسفالت و نصب بیش از هشت هزار تابلو را نیز امسال به انجام می‌رسانیم.

    حیدری اضافه کرد: در کنار روکش آسفالت در مسیرهای اصلی و فرعی نسبت به تأمین روشنایی،‌ جاده‌های پرتردد گردشگری نیز اقدام می‌کنیم و نسبت به ساخت راه‌های جدید نیز در مناطق ورودی به جاذبه‌های گردشگری و توریستی نیز اقدام می‌کنیم.

    وی اختصاص یک دستگاه خودروی سنگین راهسازی، تکمیل مجتمع فرهنگی شهر نمین و احداث تقاطع دوم خروجی این شهر را یادآور شد و ادامه داد: قرار است تا پایان شهریورماه بازنگری در طرح تفصیلی نمین به انجام رسیده و با ابلاغ آن هم شهرداری و هم شورای شهر در انجام پروژه‌ها تلاش و جدیت واقعی را انجام دهند.

    بر اساس این گزارش، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از طرح تفصیلی و جامع به عنوان سند تحولی یک منطقه با حجم فعالیت‌ها و رویکردهای مختلف یاد کرد و گفت: آنچه که در این زمینه باید به آن توجه کنیم، کیفی‌سازی انجام پروژه‌ها با نظارت و دقت نظر بیشتر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو