فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه گیلان:

دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های گیلان فعال شد

عصرخودرو: رئیس پلیس راه گیلان گفت: دوربین‌های ثابت کنترل سرعت در جاده‌های گیلان فعال شده است.

دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های گیلان فعال شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهیار رستگار با اشاره به باز بودن تمام محورهای ارتباطی گیلان اظهار کرد: مشکل و محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان نداریم و رانندگان می‌توانند طبق قوانین راهنمایی و رانندگی و با صبر و حوصله در جاده‌های گیلان تردد داشته باشند.

    وی از فعال شدن دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌های گیلان خبر داد و افزود: دوربین‌های ثابت کنترل سرعت در مسیر آزادراه امامزاده هاشم (ع) به طرف قزوین فعال شده است.

    رستگار سرعت مجاز در محور مذکور را 120 کیلومتر خواند و بیان کرد: رانندگان در صورت تخطی از سرعت مجاز توسط دوربین‌های کنترل سرعت اعمال قانون می‌شوند.

    رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه هشت دستگاه دوربین ثابت کنترل سرعت در محور رشت به لنگرود نصب شده است، تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری فعالیت دوربین‌های مذکور آغاز شده است.

    وی سرعت مجاز در محور رشت ـ لنگرود را 95 کیلومتر اعلام کرد و گفت: تخطی از سرعت مذکور توسط دوربین‌های کنترل سرعت رصد شده و رانندگان اعمال قانون می‌شوند.

    رستگار فعالیت دوربین‌های ثابت کنترل سرعت در جاده‌های گیلان را به صورت 24 ساعته دانست و خاطرنشان کرد: تعدادی از رانندگان که به هر دلیل توجه به سرعت ندارند باید توجه داشته باشند سرعت در محورهای استان توسط دوربین‌های کنترل سرعت نظارت و کنترل می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط