فونیکسریمکسبهتام

محاکمه مردی که پس از تصادف، طرف مقابل را به قتل رساند

عصر خودرو: مردی که متهم است درپی درگیری به‌خاطر تصادف، خودش و طرف دعوا را آتش زده و باعث مرگ او شده، هرچند اتهام قتل عمدی را قبول نکرد، جزئیات درگیری را توضیح داد.

محاکمه مردی که پس از تصادف، طرف مقابل را به قتل رساند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه ٨٤ دادگاه کیفری ‌استان تهران برگزار شد، بعد از اینکه نماینده دادستان از کیفرخواست دفاع کرد اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. یکی از فرزندان مقتول که زمان قتل در محل حادثه بود، گفت: «این حادثه در پی تصادفی که من با متهم کردم اتفاق افتاد. او از عقب به ماشین من زد و بعد فحاشی کرد که این مسئله باعث درگیری ما شد. من به پدر و برادرانم زنگ زدم تا برای کمک بیایند. بااین‌حال متهم مرتب ما را تهدید و فحاشی می‌کرد. او اول با پتک به کتف پدرم کوبید و بعد هم گالن بنزین از ماشینش بیرون آورد و روی من، پدرم و خودش پاشید. من نفهمیدم چطور فندک را زد چون بنزین داخل چشمم هم رفته‌ بود و ناخودآگاه چشمم را بستم».

    در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد؛ او اتهام را رد کرد و گفت: «من قصد کشتن نداشتم و حتی نمی‌خواستم آتش به‌پا شود. بعد از درگیری وقتی دیدم نمی‌توانم طرف دعوا را از خودم دور کنم یک گالن چهارلیتری بنزین را بیرون آوردم و روی خودم ریختم. بعد که دیدم نمی‌توانم آنها را دور کنم بنزین را روی آنها هم پاشیدم. فندکی که داشتم چخماقی بود، برای اینکه آنها را بترسانم بیرون آوردم اما نمی‌دانم چطور جرقه زده‌ شد. حالا هم به‌خاطر اتفاقی که افتاده‌ است به اولیای‌دم تسلیت می‌گویم. من نمی‌خواستم کسی را بکشم. خودم دچار ٧٥ درصد سوختگی شدم و تا هشت ماه معلوم نبود زنده بمانم یا بمیرم.

    متهم درباره اینکه چرا تا این حد به‌خاطر یک تصادف عصبانی شد گفت: ماشینم را تازه از صافکاری آورده ‌بودم و وقتی برخورد کردیم حتی رادیاتورش سوراخ شد و همین من را ناراحت کرد. قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو