فونیکسریمکسبهتام

پروژه زیرگذر شهید رجایی ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عصر خودرو : شهردار رشت گفت: اجرای پروژه زیرگذر شهید رجایی ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه زیرگذر شهید رجایی ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سید محمدعلی ثابت قدم در نشست کمیسیون ترافیک این شهر با تاکید بر اینکه معاونت عمرانی باید مساعدت خود را در انجام پروژه‌ها بیشتر کند، اظهار داشت: اینگونه نباشد که در انجام پروژه‌ها یک سیستم مجموعه شهری درگیر شود و موضوعات مربوط به پروژه‌ها باید در جلسات کارگاهی برطرف شود.

    وی با بیان اینکه تبادلات اطلاعات باید در محل کارگاهی وعملیاتی انجام شود تصریح کرد: پروژه زیرگذر شهید رجایی 39 درصد پیشرفت ریالی و 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید برای تسریع کار، مدیریت شهری باهم تعامل بیشتری داشته باشند.

    شهردار رشت با تاکید بر اینکه با کار ستادی پروژه‌ها پیش نمی‌روند، گفت: با این روند منابع شهری هدر می‌رود و باید مدل‌ها و برنامه‌های عملیاتی شود تا پروژه‌ها پیش روند.

    ثابت‌قدم، خاطرنشان کرد: دلیل اتمام به موقع پروژه علم الهدی کارگاهی بودن کار بود در پشت میز نم‌ شود بیل و کلنگ در دست گرفت بنابراین تشریقات ادارای باید کمتر شود.

    معاون فرماندار رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال همدلی و هم‌زبانی تعامل بیشتری باید بین دستگاه‌های اجرایی استان و رشت برای خدمت به مردم صورت گیرد افزود: بنابراین مشکلات بین ادرات کمتر باید به دادگاه کشیده شود.

    محمد مجد افزود: از همکاران و مدیران می‌خواهیم کارها را با هماهنگی حل کنند و اگر حل نشد به فرمانداری مراجعه کنید و کارها را عملیاتی دنبال کنید.

    در این جلسه عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه باید نظارت بر پروزه های عمرانی تشدید شود، گفت: با اجرای به موقع پروژه‌ها می‌توان رضایت مردم را از مدیریت شهری افزایش داد.

    اسماعیل حاجی پور افزود: وقف در انجام پروژه و یا مدت‌دار شدن زمان اجرای پروژه باعث می شود که عملکرد زیر سوال برود و سبب نارضایتی شهروندان شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو