فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان:

شهرک حمل و نقل در زابل احداث می‌شود

عصر خودرو : مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات ساخت شهرک حمل و نقل این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به زودی عملیات ساخت این پروژه کلید می‎خورد.

شهرک حمل و نقل در زابل احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی خانقائی صبح امروز در نشستی با فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان زابل از آغاز عملیات ساخت شهرک حمل و نقل این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‎های صورت گرفته و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به زودی عملیات ساخت این پروژه کلید می‎خورد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه منطقه سیستان از لحاظ استراتژیک،  خروجی کریدور محور شرق است باید با نگاه ویژه، افق بلندی را برای این منطقه ترسیم کنیم.

    این مسئول با اشاره به پایانه مسافربری شهرستان زابل بر ساخت پایانه مسافربری جدید در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورت حمایت شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه‌ها‎ی اجرایی این شهرستان، بخش خصوصی حمل و نقل مسافری آمادگی لازم برای ساخت و تجهیز پایانه مسافربری جدید را دارد اما باید مساعدت لازم در این زمینه با دادن امتیازات لازم به بخش خصوصی صورت بگیرد.

    وی در حوزه ایمنی نیز بر فرهنگ‌سازی برای نسل نونهال تاکید کرد و افزود: وجود پارک‌های ترافیک که در سراسر استان  است باعث ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی دانش آموزان و کاهش تصادفات و تلفات جاده‎ای می‎شود بر همین اساس در زمینه تجهیز این پارک‌ها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم آموزش و پرورش با تمام توان از این ظرفیت به وجود آمده استفاده لازم را داشته باشد.
    خانقائی از ساماندهی خودروهای عمومی سواری برون شهری در شهرستان زابل نیز خبر داد و بیان کرد: خودروهای عمومی بین شهری وسیله‎ای است برای سفرهای سریع و مطمئن برای عموم شهروندان، لذا باید در نقاط مختلف شهر این ناوگان قابل دسترسی باشند که امیدواریم با همکاری شهرداری زابل ایستگاه‎هایی در نقاط مختلف شهر و مکان‎های مناسب جانمایی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو