فونیکسریمکسبهتام

برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری مسیر کوهستان در قزوین

عصر خودرو : دومین دوره مسابقات موتورسواری مسیر کوهستان با شرکت موتورسوارانی از استان قزوین و چند استان دیگر در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری مسیر کوهستان در قزوین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، دومین دوره رقابت‌های موتورسواری مسیر کوهستان در حالی امروز در قزوین و در پیست موتورسواری روستای الولک برگزار می‌شود که علاوه بر ورزشکارانی از استان قزوین، موتورسوارانی از استان‌های زنجان، گیلان، مازندران، همدان، تهران و آذربایجان شرقی در این رقابت‌ها حضور دارند.
    بنا به گفته دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین تیم‌های موتورسواری زنجان و همدان با سه تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، گیلانی‌ها هم با ترکیب دو تیم خود را آماده حضور در این پیکارها می‌کنند و تیم‌های مازندران، تهران و آذربایجان شرقی هم با یک تیم خود را آماده حضور در این رقابت‌ها خواهند کرد.
    در این رقابت‌ها موتورسواران در سه کلاس 125، 250 و تریل با یکدیگر رقابت می‌کنند و مسیر این مسابقه را در پنج دور پشت سر می‌گذارند.
    مجید کاکاوند دبیر هیئت موتورسواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دومین دوره رقابت های موتورسواری مسیر کوهستان که در روستای الولک قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه این رقابت‌ها برای دومین بار است که در قزوین برگزار می‌شود و تاکنون استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها شده است.
    وی افزود: حضور موتورسوارانی از استان‌های تهران، گیلان، زنجان، مازندران، همدان و آذربایجان شرقی نشان می‌دهد که این رقابت‌ها بدون شک در سطح خوبی برگزار می‌شود و نفرات شرکت کننده برای کسب عنوان‌های برتر کلاس‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.
    کاکاوند با بیان اینکه موتورسواران استان قزوین هم با ترکیب دو تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، افزود: موتورسواران روستای الولک با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی یک تیم و موتورسواران استان هم با ترکیب یک تیم مجزا دو تیم حاضر شده از استان قزوین را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.
    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین خاطرنشان کرد: موتورسواران استان قزوین سال گذشته در نخستین دوره این رقابت‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند عناوین برتر این رقابت‌ها را کسب کنند.
    وی با اشاره به اینکه تیم موتورسواری استان قزوین با ترکیب نفراتی همچون رسول نجفی، حمید و مهران عسگری و علی رضایی می‌تواند در کلاس‌های مختلف عنوان‌های قهرمانی را به نام خود به ثبت برساند، افزود: این ورزشکاران بارها در میادین کشوری موفق شده‌اند عناوین برتر کلاس‌های مختلف را از آن خود کنند.
    گفتنی است؛ در دومین دوره رقابت‌های موتورسواری مسیر کوهستان 70 موتورسوار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو