فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته رالی فدراسیون موتور سواری وا‌تومبیلرانی

رقابت‌های گروه F رالی شیراز راند اول قهرمانی کشور خواهد بود

عصرخودرو: دارا غزنوی گفت: راند اول مسابقات رالی قهرمانی کشور همزمان با رالی خارومیانه در رشته کلاس برگزار خواهد شد.

رقابت‌های گروه F رالی شیراز راند اول قهرمانی کشور خواهد بود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، دارا غزنوی گفت: راند اول مسابقات قهرمانی کشور همزمان با رالی مرک در شهر شیراز برگزار خواهد شد که رانندگان دارای خودرو هموگود کارخانه‌ای نیستند ولی با توجه به قوانین و تجهیزات این خودروها برگزار خواهد شد.
    وی ادامه داد: تیم‌های خارجی در رقابت گروه F ثبت نام کردهاند و این کلاس با  حضور رانندگان  داخلی در سه کلاس 400 اس سی، 600 سی سی و 2000 سی سی برگزار می‌شود و امتیاز بندی آن با توجه به قوانین fia و رالی مرک است که در واقع برای  رانندگان ما نوعی کلاس آموزشی نیز خواهد بود.
    وی در خصوص مشکل رانندگان داخلی برای استفاده از خودروهای دارای هومولوگ‌ عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده توسط ریاست فدراسیون موتور سواری و اتومبیرانی با وزارت صنایع و معادن وتجارت امیدوارم در سال آینده بتوانند رانندگان در صورت تمایل به صورت شخصی و یا با اسپانسری شرکت‌های خودرو سازی داخلی از معافیت‌ةای گمرکی برخوردار  شوند مشکل وجود خودروهای مسابقه‌ای  در کشور رفع شود.
    غزنوی درباره حضور بانوان خاطر نشان کرد: در حال حاضر خانم صدیق و سید مهدی در حال تجهیز خودروهای خودی باشند که بتوانند در راند اول رالی قهرمانی کشور شرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط