فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

تاکسیرانی قزوین برای تحقق راهبرد سال اهتمام ویژه دارد

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانی قزوین برای تحقق راهبرد سال اهتمام ویژه دارد.

تاکسیرانی قزوین برای تحقق راهبرد سال اهتمام ویژه دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مصطفی کاشی‌پزها صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب، سال «دولت، ملت همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است.

    وی اضافه کرد: قطع‌یقین همدلی و همزبانی دولت و ملت با یکدیگر زمینه رشد و شکوفایی ظرفیت‌های عظیم داخلی را بهتر فراهم می‌کند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: از سوی دیگر همدلی و همزبانی دولت و ملت ایران با یکدیگر موجب افزایش توان مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، بنابراین وظیفه همه ماست که برای تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم.

    کاشی‌پزها عنوان کرد: البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که به منظور تحقق همدلی و همزبانی بین دولت و ملت هر یک از طرفین باید اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده و بر اساس برنامه‌ریزی نسبت به انجام آن اقدام کنند که امیدواریم در پایان سال جاری شاهد انجام صحیح وظایف هر یک از طرفین در راستای تحقق راهبرد سال 94 باشیم.

    وی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز در این امر مستثنی نبوده و همراه با دیگر سازمان ها و نهادها و همگام با ملت در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه شعار ایشان برای سال 94 اهتمام ویژه دارد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به نقش تاکسیرانان در تحقق شار همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: تاکسیرانان نیز باید با انجام صحیح وظایف خود با سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همدل و همزبان شده تا بتوانند با همکاری یکدیگر در راستای پیشرفت امور مرتبط با این سازمان گام بردارند.

    کاشی‌پزها یادآور شد: امیدواریم با همراهی تاکسیرانان بتوانیم در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه تحقق شعار همدلی و همزبانی گام‌های موثری برداشته و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو