فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم شهریار در مجلس:

زیرگذر ورودی شهرقدس ساخته می‌شود

عصر خودرو: نماینده‌ مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار تهران زیرگذر ورودی شهر قدس ساخته می‌شود.

زیرگذر ورودی شهرقدس ساخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسین گروسی به اهمیت صنایع اشاره و اظهار کرد: روز گذشته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در راستای رشد و پیشرفت صنعتی شهرستان‌های غرب استان تهران جلسه‌ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتند.

    وی با اشاره به تراکم جمعیتی بالای شهرستان‌های غرب استان تهران و وجود نیرو‌های مستعد در این شهرستان‌ها گفت: این جلسه که در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد، در راستای رشد صنعت و تجارت شهرستان‌های غرب استان تهران و هماهنگی برای پیگیری مشکلات صنعت و تجارت این شهرستان‌ها در سفر رئیس جمهور طی اردبیهشت‌ ماه سال جاری به شهرستان‌های غرب استان تهران بود.

    نماینده‌ مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس به سفر اخیر استاندار تهران به این شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: در سفر اخیر سید حسین هاشمی، استاندار استان تهران به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت.

    وی اضافه کرد: در سفر استاندار تهران علاوه بر پیگیری دیدار رئیس جمهور با مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در سفر هیئت دولت به این شهرستان‌ها موضوعات مهم دیگری نیز مطرح شد.

    گروسی به دیگر مباحث مطرح شده در این سفر اشاره کرد و گفت: موضوعات دیگر مطرح شده با استاندار تهران شامل پیگیری ساخت شهرک‌های صنعتی، پیگیری وضعیت آب و فاضلاب و ساخت بیمارستان‌های تخصصی و مجهز در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس و ساخت زیرگذر شهرقدس و رفع مشکل بلوار اصلی این شهر و مسائل جزئی دیگری بود.

    وی با بیان اینکه استاندار تهران برای حل این مشکلات به ویژه ساخت زیرگذر ورودی شهرقدس قول مساعد داد به مشکل ورودی شهر قدش اشاره کرد و گفت: ساخت زیرگذر در ورودی شهرقدس باعث تسریع در رفت و آمد ده‌ها هزار نفر در روز می‌شود و در هزینه سوخت و استهلاک خودرو‌های عبوری از این مسیر که بیشتر به سمت تهران و بالعکس در حرکت هستند، صرفه‌جویی زیادی صورت می‌گیرد.

    وی در پایان صحبت‌های خود متذکر شد: امیدواریم سفر رئیس دولت تدبیر و امید و هیئت همراه به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس منشأ خیر شده و باعث پیشرفت این شهرستان‌ها در همه زمینه‌ها شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط