فونیکسریمکسبهتام

سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران (۱)

تامین قطعات خودرو با نهایی شدن توافقات هسته‌ای تسهیل خواهد شد

عصرخودرو: علی اکبر بخشی رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو گفت: با نهایی شدن توافقات هسته‌ای روند واردات، صادرات و تامین قطعات خودرو نسبت به سال‌های گذشته تسهیل و بازار این صنعت منسجم خواهد شد.

تامین قطعات خودرو با نهایی شدن توافقات هسته‌ای تسهیل خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۳۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، بخشی با بیان اینکه این توافقات در قیمت تمام شده تولید نیز اثر می‌گذارد، اظهار کرد: با برداشته شدن تحریم‌ها و واردات مواد اولیه شاهد کاهش قیمت و رونق بازار لوازم یدکی خودرو در داخل کشور خواهیم بود. البته تاثیر توافقات اخیر بر بازار قطعات یدکی به صورت گام به گام رخ خواهد داد و نباید انتظار داشت که یکدفعه تغییرات در بازار اتفاق بیافتد.

    رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو تصریح کرد: پیش بینی ما از این توافقات این است که با فضای ایجاد شده مبادلات پولی و بانکی به خوبی انجام خواهد شد و به همین خاطر شرکت‌های تولید کننده توان اقتصادی‌شان افزایش خواهد یافت.

    وی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی از 9 تا 12 اردیبهشت ماه در محل هتل المپیک تهران، ادامه داد: نمایشگاهی که در روزهای آینده در پیش است فرصتی برای عرضه قطعات با کیفیت داخلی است به این دلیل که فروشندگان و مصرف کنندگان برای خودروهای پر مصرف به سمت قطعات داخلی روی بیاورند.

    به گفته بخشی؛ نگاه عمده تولیدکنندگان در بخش خودروهای پر مصرف به سمت تولید داخل است و تمام تلاش همکاران بر این است که از تولید داخل حمایت کنند.

    رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌های صاحب برند خارجی نیز حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: کالاهای بی کیفیت در بازار، به صنف ما ضربه بسیاری می‌زند و این در حالی است که با جان مردم نیز ارتباط مستقیم دارد. به دنبال این هستیم که قطعات وارد شده به نمایشگاه بررسی و افراد شرکت کننده نیز شناسایی شوند تا بخش عمده‌ای از نگرانی‌های مصرف کننده کاهش پیدا کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم