فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش سایپا خبر داد:

استقبال گسترده مشتریان از پیش فروش تیبا۲

عصر خودرو: مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه خودروسازی سایپا از استقبال گسترده مشتریان همزمان با آغاز طرح پیش فروش خودرو تیبا۲ در نمایندگی های مجاز فروش سایپا خبر داد و گفت: استقبال و مشارکت غافلگیرکننده مشتریان از این طرح بیانگر جذابیت این خودرو برای بازار کشور است.

استقبال گسترده مشتریان از پیش فروش تیبا۲
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹:۵۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، حسن فروزانمهر در خصوص وضعیت اجرای طرح پیش فروش خودرو تیبا2 که از روز شنبه در نمایندگی های سایپا به مرحله اجرا درآمده اظهار داشت: پیش بینی های ما نشانگر استقبال مشتریان از این خودرو بوده است اما همزمان با آغاز این طرح از شنبه شاهد حضور حداکثری علاقه مندان در نمایندگی های سایپا برای ثبت نام این خودرو بودیم.
    وی افزود: استقبال گسترده از این خودرو در اولین روزهای اجرای طرح پیش فروش، نشان دهنده ورود یک خودرو پرطرفدار و جذاب به بازار است.
    مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تاکید کرد: این طرح احتمالاً در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت، ضمن این که تلاش می کنیم در برنامه های آینده با اجرای طرح های مشابه، پاسخ گوی نیاز بازار و علاقه مشتریان خود باشیم.

    کرمان موتوراکستریم