فونیکسریمکسبهتام

کفاشیان و نبی در لیست واردات خودرو!

عصر خودرو: اهدای مجوز ورود یک خودرو خارجی به کشور، پاداش ملی‌پوشان فوتبال ایران به خاطر صعود به جام جهانی است.

کفاشیان و نبی در لیست واردات خودرو!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰:۱۹

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از افکارنیوز، پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، دولت اعلام کرد به هر یک از ملی پوشان مجوز ورود یک اتومبیل خارجی را می دهد. قرار شد فدراسیون لیست نفراتی که باید مجوز ورود خودرو بگیرند را به وزارت ورزش بدهد تا دولت به نام آن‌ها یک مجوز ورود خودرو صادر کند. بعد از وعده دولت، فدراسیون فوتبال لیست 48 نفره ای را به وزارت ورزش و جوانان داد تا این وزارتخانه با ارسال اسامی برای دولت، مقدمات ورود یک دستگاه اتومبیل خارجی را برای این 48 نفر فراهم کند.

    در این لیست علاوه بر نام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال، نام مسئولانی از فدارسیون فوتبال که با تیم ملی ارتباط دارند هم دیده می‌شود. نام نفراتی چون علی کفاشیان و مهدی محمدنبی هم در این لیست وجود دارد. البته نبی در مسابقات سرپرست تیم ملی بود و کفاشیان هم ارتباط تنگاتنگ با تیم ملی داشت، اما علاوه بر آن‌ها، نفراتی دیگر از فدراسیون فوتبال هم نامشان در این لیست دیده می‌شود.
    به همین دلیل هم وزارت ورزش با صدور مجوز ورود خودرو برای این افراد مخالفت کرده است. وزارت ورزش فعلا فقط با صدور مجوزهای بازیکنان و اعضای کادر فنی موافقت کرده و بعید است به نفرات دیگر مجوز ورود خودرو بدهد.

    کرمان موتوراکستریم