فونیکسریمکسبهتام

آغاز فعالیت کارگروه مبارزه با مافیای ثروت و قدرت در حوزه صنعت خودرو

عصر خودرو: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از آغاز فعالیت کارگروه مبارزه با مافیای قدرت و ثروت در حوزه صنعت خودرو خبر داد.

آغاز فعالیت کارگروه مبارزه با مافیای ثروت و قدرت در حوزه صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸:۵۱

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی علیلو، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: کارگروه مبارزه با مافیای قدرت و ثروت که با همکاری و همیاری تعدادی از نمایندگان از اوایل کار مجلس نهم کار خود را شروع کرده است، در حال حاضر مبارزه با مافیا صنعت خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.

    وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها در خصوص بحث خودرو انجام و نیروهای انسانی مورد نیاز آن پیش بینی شده و کمیته‌های این حوزه تشکیل شده است.

    این عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: تنها مشکل موجود در این حوزه تأمین بودجه و اعتبارات است که در دیدار من با رئیس مجلس این موضوع مطرح و رئیس مجلس ضمن استقبال از این فعالیت با تأمین بودجه آن موافقت کرد و پس از تأمین اعتبارات فعالیتهای این حوزه آغاز خواهد شد.

    نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این کارگروه در دو حوزه دیگر نیز وارد شده و در حال انجام رایزنی ها در این ارتباط هستیم که اطلاعات دقیقتر در این باره پس از پیشرفت کار منتشر خواهد شد.

    کرمان موتوراکستریم