فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی اعلام کرد؛

افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران از افزایش ۱۳ درصدی مصرف روزانه بنزین در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: امسال و در ایام نیز هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت در کشور نخواهیم داشت.

افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال ۱۴۰۲
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، جعفر سالاری نسب امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اشاره به میزان تولید کارت سوخت در کشور، اظهار داشت: در سال 1402 توانستیم تولید کارت سوخت را به حداکثر برسانیم و برای سفرهای نوروزی مسافرین به دست‌شان برسد.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران ادامه داد: اگر در مسیر سوخت‌رسانی برای مردم مشکلی پیش بیایبد می‌توانند با شماره 09627 تماس بگیرند و مشکلات خود را رفع کنند.

    وی افزود: میانگین مصرف بنزین در سال 1402 برابر با 115 میلیون لیتر در روز بود که در چند روز اخیر این میانگین به 117 میلیون لیتر در روز افزایش یافته است، البته در اسفند ماه رکورد مصرف 131 میلیون لیتر بنزین در روز را نیز ثبت کرده‌ایم.

    سالاری نسب اذعان داشت: در سال گذشته در پیک مصرف سوخت توانستیم نزدیک به 143 میلیون لیتر بنزین در روز را توزیع کنیم؛ لذا با توجه به رشد 13 درصدی بنزین در سال جاری، امسال نیز هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت در کشور نخواهیم داشت.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران گفت: در کلان‌شهرها بنزین یورو و با کیفیت توزیع می‌شود که گوگرد آن زیر 10 ppm است و بنزین سوپر جایگاه‌ها نیز به میزان مورد نیاز تامین شده است.

    وی وی در مورد تغییر قیمت بنزین، گفت: افزایش قیمت بنزین هیچگاه مطرح نشده است و قیمت افزایش پیدا نخواهد کرد.

    سالاری نسب گفت: گاز مایع نیز با حدود قیمتی 27 هزار 900 تومان برای افرادی که در سامانه سدف ثبت نام کرده‌اند توزیع می‌شود و برای افرادی که متقاضی خارج از این سامانه هستند 10 درصد گران‌تر از این مبلغ پرداخت می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط