فونیکسریمکسبهتام

افزایش تا ۱.۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

عصرخودرو: محدودیت در عرضه خودرو توسط خودروسازان با وجود وعده غضنفری مبنی بر توافق با خودروسازان برای افزایش تولید و کاهش قیمت خودرو باعث افزایش ۲۰۰ هزار تا ۱.۵میلیون تومانی قیمتها در بازار شده است.

افزایش تا ۱.۵ میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲:۰۰


    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از فارس، عرضه محدود خودرو توسط شرکت های خودروساز طی سال جاری باعث افزایش قیمت ها در بازار شده و در این شرایط با توجه به پایین بودن قدرت خرید مردم، بازار خودرو با رکود روبرو شده است. در عین حال روند افزایشی قیمت خودرو در بازار با وجود قول هایی که وزیر صنعت مبنی بر کاهش قیمت خودرو داده بود، ادامه دارد.



    در حال حاضر هر دستگاه پژو 206 تیپ 2 در بازار 28 میلیون تومان معامله می شود که افزایش یک میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته نشان می دهد. قیمت پژو 206 تیپ 5 نیز در بازار با افزایش یک میلیون تومانی به 34 میلیون تومان رسیده است.



    هر دستگاه 206 صندوق دار مدل V20 نیز حدود 28.5 میلیون تومان خرید و فروش می شود که رشد 1.5 میلیون تومانی را نسبت به روزهای گذشته نشان می دهد.



    در مورد تندر 90 مدل E2 پارس خودرو نیز می توان به افزایش 200 هزار تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کرد که در حال حاضر 28 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می شود.



    قیمت تیانا نیز حدود یک میلیون تومان افزایش یافته و در بازار به 119 میلیون تومان رسیده است.



    سانتافه نیز طی روزهای اخیر افزایش 3 میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 138 میلیون تومان معامله می شود.



    قیمت سایر خودروها طی روزهای اخیر روندی ثابت داشته به طوری که تندر 90 مدل E2 ایران خودرو 27 میلیون تومان و مدل E1 این خودرو 24 میلیون تومان خرید و فروش می شود. پژو 405 نیز در بازار 19 میلیون تومان و پژو پارس سال 25 میلیون تومان به خریداران عرضه می شود.



    در مورد قیمت محصولات خانواده پراید نیز می توان به ثبات قیمت این خودروها طی روزهای گذشته اشاره کرد به طوری که در حال حاضر هر دستگاه سایپا 132 مدل SX به قیمت 13.5 میلیون تومان و هر دستگاه سایپا 131 مدل SX حدود 13 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می شود. قیمت سایپا 111 مدل SX نیز در بازار 13 میلیون و 800 هزار تومان است.


    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو