فونیکسریمکسبهتام

تداوم جنگ قیمتی تسلا در بازار چین

عصر خودرو- تسلا از مشوق‌های جدیدی از جمله یارانه‌های بیمه رونمایی کرد تا مصرف‌کنندگان را در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان و جایی که غول خودروی الکتریکی ایالات‌متحده در یک جنگ طولانی قیمت با رقبایی مانند بی وای دی است، جذب کند.

تداوم جنگ قیمتی تسلا در بازار چین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که خریداران خودروهای سدان مدل 3 و شاسی بلندهای مدل Y تا پایان ماه مارس مشمول حداکثر 34600 یوان ( 4807.76 دلار) مشوق خواهند بود.

    از جمله مشوق‌ها می‌توان به تخفیف 8000 یوانی در محصولات بیمه خودرو با مشارکت تسلا و 10 هزار یوان تخفیف در صورت انتخاب تغییر رنگ توسط خریدار اشاره کرد. تسلا همچنین برنامه‌های تامین مالی ترجیحی با زمان محدود ارائه می‌دهد که می‌تواند تا 16600 یوان برای خرید مدل Y صرفه‌جویی کند.

    تسلا قیمت برخی از خودروهای مدل 3 و Y در چین را در ماه ژانویه و در مواجهه با کاهش تقاضا و افزایش رقابت، کاهش داد و از اول فوریه برای برخی از مدل‌های Y تخفیف‌های نقدی ارائه کرد. بزرگترین رقیب محلی آن بی‌وای‌دی قیمت اولیه نسخه جدید شاسی بلند هیبریدی Song Pro خود را 15.4 درصد کاهش داد.

    بی‌وای‌دی که تسلا را به عنوان برترین سازنده خودروهای برقی جهان در فصل چهارم از سلطنت خلع کرد، در ماه فوریه با تخفیف‌های بزرگ‌تری برای مجموعه‌ای از نسخه‌های خودروی جدید پاسخ داد.

    بر اساس گزارش رویترز، تسلا با رقابت سختی در چین از سوی سازندگان خودروهای برقی مانند بی وای دی مواجه است که در فروش خودروی الکتریکی باتری از تسلا پیشی گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم