فونیکسریمکسبهتام

سیستم فوق‌هوشمند ARDIS، قلب تپنده آفرود LUCANO ۷

عصر خودرو- از زمان معرفی LUCANO۷، اولین مدل آفرود برندLUCANO ، این خودرو توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. علت اصلی این توجه از پس این واقعیت نهفته است که LUCANO۷ گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی خارج از جاده (آفرود) است. این خودرو گزینه‌ای جذاب برای افراد خاص‌پسند است و در مسیرهای جاده‌ای پرپیچ‌وخم، عملکرد بی‌نظیری دارد. این آفرود، با بهره‌گیری از سیستم هوشمند و اختصاصی ARDIS، (سیستم هوشمند رانندگی در تمام جاده‌ها) توانسته، امکانات فنی کامل و پیشرفته‌ای را برای رفع نیازهای خارج از جاده‌ای خودرو فراهم آورد و مرزهای جدیدی از رانندگی هیجانی را پیش روی علاقه‌مندان به این نوع خودروها قرار دهد.

سیستم فوق‌هوشمند ARDIS، قلب تپنده آفرود LUCANO ۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» در دنیای رانندگی آفرود، عملکرد خودرو در موقعیت‌های مختلف، یک مزیت رقابتی کلیدی محسوب می‌شود. سیستم هوشمند ARDIS خودروی LUCANO7، راه‌حلی جامع و نوآورانه برای تجربه رانندگی در خارج از جاده است. این محصول با فراهم‌آوردن امکان فعال‌سازی 7 حالت رانندگی، از جمله رانندگی در شن، برف، گل و لای و رانندگی آفرود تجربه سفری مدرن و متمایز را برای رانندگان فراهم خواهد آورد. چراکه ما بر این باوریم که بهره گیری از تجربه سناریومحور، عاملی کلیدی برای سفری لذت بخش و خاص است.

    در کنار همه مشخصه‌های ذکر شده، در طراحی این خودرو، از سیستم ترمز هوشمند کمپانی بوش (IPB) استفاده شده است که در کنار سیستم هوشمند ARDIS می‌تواند در کمتر از 0.1 ثانیه، به سریع‌ترین سرعت پاسخ‌دهی در همان سطح چهارچرخ متحرک دست یابد. LUCANO7، با سیستم شبیه سازی قابلیت قفل دیفرانسیل، هشت مزیت اصلی در کنار یکپارچگی بالا، واکنش پذیری سریع و عدم تضعیف ترمز در گذر زمان را در دسترس رانندگان قرار خواهد داد. این خودرو با دارا بودن حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در دور موتور3000، گزینه‌ای جذاب برای غلبه بر چالش های رانندگی و بهبود تجربه رانندگی است.
    در یک‌کلام می‌توان به این موضوع اشاره کرد که "سرعت و واکنش‌پذیری" در سیستم هوشمند ARDIS یک عنصر کلیدی محسوب می‌شود. خودرویLUCANO7 به یک موتور قدرتمند 1.6TGDI مجهز است که با یک گیربکس دوکلاچه مرطوب 7DCT قرین شده است و این ویژگی می‌تواند حداکثر توان خروجی 145 کیلووات را به ارمغان آورد. چه سبقت سریع، چه تجربه سفر خارج از جاده، LUCANO7 همیشه " یک‌قدم جلوتر" است.
    در طراحی LUCANO7، عملکرد متمایز سامانه چهارچرخ محرِک و مصرف بهینه سوخت موردتوجه قرار گرفته است. در کنار شتاب و قابلیت‌های آفرودی و با درنظرگرفتن آپشن‌های این خودرو، مصرف سوخت این خودرو تنها 7.48 لیتر در یکصد کیلومتر است. این موضوع باعث شده تا LUCANO7، انتخابی متمایز و خاص برای جاده ها و تجربه آفرود باشد.
    با نگاهی کلی به آنچه مطرح کردیم حالا می‌توان گفت که با پشتیبانی از سیستم هوشمند ARDIS، مزایای تکنولوژیکی متعدد مانند حالت‌های رانندگی، سیستم ترمز واکنش سریع، عملکرد بهینه در خارج از جاده‌ها و مصرف بهینه سوخت، LUCANO7، سطح جدیدی از تجربه رانندگی را به ارمغان می‌آورد. یادتون باشه که تا تجربه متفاوتی از SUV و شکستن الگوی سنتی بازار آفرود راهی نمانده!

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم