فونیکسریمکسبهتام

تحویل خودروهای وارداتی ماموت خودرو در نمایندگی ۲۱۰۸

ورود خودروهای Jetta به استان قزوین

عصر خودرو- ماموت خودرو اواخر آذر ماه بود که طی مراسمی با کلید سپاری و تحویل اولین سری Jetta های وارداتی به مشتریان، ورود این خودروهای مجهز به تکنولوژی روز گروه فولکس واگن به بازار را آغاز کرد.

ورود خودروهای Jetta به استان قزوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یکم اسفند ماه استارت تحویل جتا های وارداتی در نمایندگی های ماموت خودرو نیز طی مراسمی، با تحویل اولین سری ثبت نامی خودروهای VS5 و VS7 استان قزوین توسط نمایندگی 2108 ماموت خودرو زده شد تا روند ورود خودروهای Jetta به جاده های کشور سرعت بیشتری بگیرد.

    شهاب حسینی نیا رئیس شبکه فروش ماموت خودرو در ابتدا با اشاره به تاریخچه فعالیت های این شرکت و دلایل انتخاب خودرو های Jetta برای واردات گفت: این برند حاصل همکاری FAW چین و فولکس واگن آلمان است. شرکت FAW  چین از شرکت های با سابقه و شناخته شده خودروسازی در چین به حساب می آید که تولیداتش هم در رده خودروهای تجاری و کار و هم در سگمنت خودروهای سواری از خودروهای خوشنام و با کیفیت به حساب می آید.

    وی افزود: برند جتا در راستای محبوبت خودرو فولکس واگن جتا در چین شکل گرفت و نام این برند هم از روی محصول محبوب فولکس واگن "جتا" انتخاب شده است.

     

    رئیس شبکه فروش ماموت خودرو در ادامه با بیان این موضوع که این که خودروهای وارداتی از برندهای مطرح خودروسازی دنیا اکثرا با سطح بسیار پایین امکانات در دور جدید ورود خودروهای وارداتی به کشور، عرضه شده‌اند گفت: شرکت ماموت خودرو سعی کرده محصولی را برای عرضه انتخاب کند که هم کیفیتی در حد نام ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران داشته باشد و هم از نظر امکانات، قابل رقابت باشد. وی همچنین یادآور شد: برخلاف خودروهایی که تحت لیسانس برندهای بزرگ خودروسازی دنیا در کشورمان عرضه می‎شوند، خودروهای جتا در ساختار، اجزا و امکانات، تفاوتی با خودرو های فولکس واگن ندارند و در بخش ها و اجزای مختلف این خودروها، نشان فولکس‌واگن خورده است.

    سجاد همتی مدیر نمایندگی 2108 ماموت خودرو قزوین با بیان اینکه ماموت خودرو بر روی بحث خدمات پس از فروش تاکید فراوان دارد گفت: به جهت اطمینان خاطر مشتریان به لحاظ دریافت خدمات با استاندارد مناسب خودروهای جتا با سه سال سرویس رایگان عرضه می‌شوند.

    وی افزود: قبل از این که خودروها به مشتریان تحویل داده شوند قطعات خودرو سفارش‌گذاری شده و در نمایندگی ها موجود است.

    وی همچنین ضمن تاکید بر ماهیت آلمانی خودروهای  Jettaگفت: مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود و استفاده از آنها، اقدام نمایند.

    همتی اضافه کرد: استقبال مشتریان از خودروهای جتا بسیار خوب بوده و با در نظر گرفتن این موضوع احتمال می رود این محصولات با کیفیت به زودی جایگاه خود را در بازار خودروهای وارداتی پیدا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط