فونیکسریمکسبهتام

واردات بنزین نداریم

افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین نسبت به پارسال

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: متوسط مصرف بنزین در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش داشته است و در حال حاضر تمامی بنزین را از پالایشگاه‌های داخل تحویل می‌گیریم.

افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین نسبت به پارسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، جعفر سالاری‌نسب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان کنونی مصرف را در حال حاضر  115 میلیون لیتر است، اظهار کرد: به خاطر تقارن نوروز با ایام ماه رمضان هنوز مشخص نیست که چه میزان مصرف افزایش پیدا کند. هفته آینده می توان در این خصوص نظر داد. میزان ذخایر کافی است و مشکلی نیست.

    سالاری‌نسب در پاسخ به سوال ایسنا درباره واردات بنزین گفت: اکنون تمامی بنزین را از پالایشگاه‌های داخل تحویل می‌گیریم و واردات نداریم.

    وی با بیان اینکه برای رونمایی از سامانه ثبت آنلاین درخواست کارت هوشمند سوخت آمادگی کامل داریم، گفت: تمامی اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، سامانه طراحی شده و آماده بهره برداری است.

    به گفته وی مکاتبه‌ای با پلیس راهور انجام شده، قرار بر این شد که راهور اطلاعات لازم را در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار دهد و آخرین اطلاعی که از روند پیشرفت کار دارم این است که مقدمات‌ آن انجام شده و اگر پلیس راهور کمک کند، به‌زودی امکان ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای عموم مردم فراهم خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط