فونیکسریمکسبهتام

بزودی کرمان موتور و مدیران خودرو ۳۵ هزار خودرو عرضه می کنند

عصر خودرو- امروز دلال های خودرو خوشبخت ترین آدم ها هستند اما این خوشبختی در نهایت ۳ تا ۴ روز دیگر به پایان خواهد رسید و بازار با ریزش قیمت ها مواجه خواهد شد.بانک مرکزی نیز اعلام کرده در نیمه دوم سال میزان ارز خودروسازها را افزایش داده است.

بزودی کرمان موتور و مدیران خودرو ۳۵ هزار خودرو عرضه می کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از برنا، بانک مرکزی در 6 ماهه دوم سال ارز پرداختی به خودروسازان مونتاژی را به میزان زیادی افزایش داد و حالا دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو در دهه فجر 35 هزار خودرو به بازار عرضه خواهند کرد.

    نحوه عرضه این خودروها به صورت فروش قطعی و تحویل 90 روزه است و بیش از 10 مدل خودرو عرضه خواهد شد.

    مصطفی جعفری مدیر بازاریابی کرمان موتور در خصوص این عرضه گفت: در ایام الله دهه فجر سبدی از محصولات کرمان خودرو به بازار عرضه خواهد شد و پیش بینی می کنیم در بازار محصولات کرمان موتور قیمتها به میزان خوبی کاهش پیدا کند.

    وی ادامه داد: به طور حتم زمان تحویل خودروها سال آینده خواهد بود و تلاش ما این است تا با بهترین شرایط محصولات خود را عرضه کنیم متاسفانه امسال ما به دلیل برخی مشکلات به خصوص تامین ارز نتوانستیم به برنامه تولید سالیانه خود برسیم ولی امیدواریم با توجه به مکاتبات و جلسات خوبی که با وزارت صمت داشتیم و کمک بانک مرکزی در تخصیص به موقع ارز، سال آینده تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

    مدیر بازاریابی کرمان خودرو در خصوص خودروهای وارداتی گفت: از سالها قبل مجموعه کرمان خودرو نماینده هیوندای بود و با توجه به ارتباطاتی که با این شرکت کره ای داشتیم و مجهز بودن سیستم خدمات پس از فروش ما به دستگاه ها ، قطعات و دانش تعمیر و نگهداری این خودرو اقدام به واردات محصولات این برند کره ای کردیم.

    وی افزود: البته با توجه به محدودیت ها فقط توانستیم خودروهای کمتر از 20 هزار دلار را وارد کنیم درحالیکه بیشتر خودروهای این شرکت بیش از این عدد قیمت دارند.

    جعفری افزود: در صورت تامین ارز مشکلی برای واردات خودرو نداریم ضمن آنکه همزمان تلاش داریم تا عمق داخلی سازی خودروها را افزایش دهیم. اکنون نیز نمی توان به کرمان موتور یک خودروساز مونتاژی گفت زیرا در برخی خودروها بیش از 50 درصد قطعات داخلی هستند خودرویی مانند J4 را حتی خودمان تغییراتی در آن اعمال کردیم خودرو J7  توسط مهندسان ایرانی که در ایتالیا تحصیل کرده اند طراحی شده است.

    وی در پایان تصریح کرد:امیدواریم در سال آینده علاوه بر تولید خودروهای جدید در حوزه واردات نیز نیاز عمده بازار را برطرف کنیم و برندهای جدیدی را وارد کشور کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط