فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیرعامل در حوزه مهندسی، کیفیت و تولید شرکت سایپاسیتروئن در نمایشگاه اتوشو تبریز عنوان کرد:

تولید و عرضه خودروی سیلک در شش ماهه نخست ۱۴۰۳

عصر خودرو- قائم مقام مدیرعامل در حوزه مهندسی، کیفیت و تولید شرکت سایپاسیتروئن گفت: شرکت سایپاسیتروئن هدف گذاری کرده که با افزایش داخلی‌سازی قطعات خودروی سیلک، خودروی اقتصادی، کیفی و متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید کند.

تولید و عرضه خودروی سیلک در شش ماهه نخست ۱۴۰۳
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، بهزاد رضایی در حاشیه بازدید از غرفه‌های گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین‌المللی اتو شو (خودروهای سبک و سنگین) که تا 15 دی‌ ماه در تبریز برپا است با تاکید بر اینکه شرکت سایپاسیتروئن از به‌روزترین خودروسازهای کشور است، افزود: پیرو سیاست‌های ابلاغی، شرکت سایپاسیتروئن تنوع سبد محصول را در راستای کسب رضایت مشتریان در دستور کار قرار داده است.

    قائم مقام مدیرعامل در حوزه مهندسی، کیفیت و تولید شرکت سایپاسیتروئن یادآور شد: خودرو سیلک از ابتدا یک پروژه مشترک بود و پس از ترک شریک تجاری، این پروژه با کمک متخصصان و مهندسان گروه سایپا بازآرایی شد و طبق برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته این خودرو در شش ماهه نخست سال 1403 تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

    او در خصوص داخلی‌سازی خودرو سیلک، گفت: طبق سیاست‌گذاری‌‌های وزارت صمت، تولید این خودرو با 20 درصد تولید ساخت داخل آغاز خواهد شد؛ همچنین به طور موازی داخلی‌سازی قطعات این خودرو، دنبال می شود.

    قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن با بیان اینکه با کمک شرکت مگاموتور به‌زودی قوای محرکه خودروی سیلک داخلی‌سازی می‌شود، اظهارداشت: مطابق برنامه فعلی، خودرو سیلک با موتور وارداتی سه سیلندر، حجم 1.2 لیتری، مصرف سوخت 5 لیتر و قدرت 107 اسب بخار به بازار عرضه خواهد شد.

    او با بیان اینکه شرکت سایپاسیتروئن با شرکای تجاری خوشنام چینی در حال همکاری است و  مذاکرات خوبی صورت گرفته تا محصولات مناسبی تولید شود، گفت: این مجموعه در آینده‌ای نزدیک خودروهای هماهنگ با استانداردهای جهانی، به روز، کیفی و متناسب با تقاضای مردم تولید خواهد کرد.

    گفتنی است، نام خودرو سیلک برگرفته از یکی از تپه‌های باستانی شهر کاشان است که به‌منظور قدردانی از مردم خوب کاشان که یاری‌رسان سایپا سیتروئن در تولید و صنعت منطقه بوده‌اند، نام‌گذاری شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط