فونیکسریمکسبهتام

صدور مجوز واردات خودرو برای جانبازان در ماه های آینده

عصر خودرو- معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت مقدمات واردات خودرو به ویژه برای جانبازان را مهیا کرده و در ماه‌های آینده این امر به نتیجه خواهد رسید.

صدور مجوز واردات خودرو برای جانبازان در ماه های آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، محسن بزرگی عصر چهارشنبه در همایش حقوق شهروندی و تکریم حقوق ایثارگران در اردبیل، اظهار کرد: با مصوبه مجلس بحث واردات خودرو مطرح است که دولت در حال نهایی کردن ضوابط و مقررات آن است که برای جامعه ایثارگران امتیاز ویژه برای واردات خودرو در نظر گرفته شده است.

    وی از صدور مجوز استخدام 27 هزار نفر از جامعه ایثارگران خبر داد و تصریح کرد: فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در ردیف استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند که انتظار می‌رود با تأمین اعتبار تا آخر امسال مراحل استخدام و جذب این نیروها انجام شود.

    معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در برنامه هفتم توسعه با همراهی نمایندگان مجلس قرار شد تا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران استمرار پیدا کند تا شاهد کاهش دغدغه جامعه ایثارگران از بابت اشتغال و شرایط استخدامی مناسب باشیم.

    بزرگی به برگزاری شایسته همایش حقوق شهروندی و تکریم ایثارگران اشاره کرد و افزود: جامعه ایثارگران از بسیاری از حقوق مسلم خود بی‌بهره بودند ولی در سال‌های اخیر سعی شده تا پیگیری‌ها برای احیا و ترمیم بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این بخش انجام شود.

    وی از اخذ مجوز قانونی برای واردات تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگران خبر داد و خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه در این زمینه نمایندگان مجلس مصوبه‌ای مناسب دارند که امیدواریم در سریع‌ترین زمان این مصوبه عملیاتی شده و امکان تجهیز و ارائه سرویس‌دهی مناسب برای ایثارگران فراهم آید.

    بزرگی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: جامعه ایثارگران بیش از 40 سال است که با صبر و استقامت سعی دارند تا در احیای ارزش‌های دینی و اعتقادی در صحنه‌ها حاضر بوده و زمینه جلب رضای الهی را مد نظر قرار دهند.

    وی بیان کرد: ارائه خدمات به جامعه ایثارگران در ابعاد بهداشتی، درمانی، حقوقی و روانشناختی مورد توجه است و در استان‌ها نیز برنامه‌ریزی‌ها در این بخش به شکل منسجم انجام می‌شود.

    بزرگی به دیدار از سه جانباز 70 درصد در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با حضور در منزل جانباز خلبان موسوی، گل‌علی ولایتی و مجید میرزامحمدی که جانبازان بالای 70 درصد هستند، سعی کردیم از مقام آنها تکریم و تجلیلی شایسته داشته باشیم.

    معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش ما بر این است تا جامعه ایثارگران با عزت و عظمت همچنان در دفاع از انقلاب حاضر شده و زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط