فونیکسریمکسبهتام

احیای واحد تولیدی موتورسیکلت پس از ۱۱ سال

عصر خودرو- رئیس کل دادگستری استان تهران از احیای یک واحد تولیدی موتورسیکلت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد و گفت: برای کلیه واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران به‌منظور ساماندهی، شناسایی و رفع مشکلات آتی آن‌ها شناسنامه صنعتی تشکیل شده است.

احیای واحد تولیدی موتورسیکلت پس از ۱۱ سال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صدا و سیما، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از احیاء یک واحد تولیدی موتورسیکلت با پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد و گفت: شرکت تعاونی و تولیدی «سارا موتور» که از تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های دنده‌ای مستقر در شهرستان بوئین‌زهرا است، به‌دلیل واردات قطعات مشابه تولید داخل و عجز از پرداخت تسهیلات بانکی دچار بحران شده بود و پس از صدور حکم ورشکستگی در نهایت به‌طور کامل در سال 1391 تعطیل شد.

    وی افزود: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضائیه درباره ضرورت حمایت قضایی از چرخه تولید، احیا و راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت و با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران، هم‌زمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک‌ها، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

    رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی با رفع کلیه موانع موجود خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید 300 الی 450 دستگاه موتورسیکلت در ماه و با ایجاد اشتغال مستقیم برای 65 نفر پس از 11 سال با اقدامات قضایی احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

    القاصی همچنین از تشکیل «شناسنامه صنعتی» برای کلیه واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران به‌منظور ساماندهی، شناسایی و رفع مشکلات آتی آن‌ها خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط