فونیکسریمکسبهتام

در کمیسیون تلفیق تصویب شد

پیش‌بینی تولید سالانه ۳ میلیون خودرو در طول اجرای برنامه هفتم

عصر خودرو- یک عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به تصویب اهداف کمی سنجه‌های عملکردی صنعت، معدن و رشد تولید در این کمیسیون گفت: کمیسیون تصویب کرد که در طول اجرای برنامه هفتم توسعه سالانه ۳ میلیون انواع خودرو سواری و تجاری تولید شود.

پیش‌بینی تولید سالانه ۳ میلیون خودرو در طول اجرای برنامه هفتم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدرضا دشتی اردکانی در توضیح مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق از صبح امروز وارد بررسی موارد ارجاعی لایحه برنامه هفتم توسعه شد و ماده 47 مربوط به اهداف کمی سنجه های عملکردی صنعت، معدن و رشد تولید را تا پایان برنامه هفتم توسعه تصویب کرد.

    وی توضیح داد: این جدول  9 بخش شامل پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیوم، زغال سنگ، سرب و روی و طلا، خودرو، معدن و ماشین سازی دارد که در هر بخش اهداف کمی سنجه‌های عملکردی آن تا پایان برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده است.

    این عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: در بخش خودروی این جدول پیش بینی سالانه تولید 3 میلیون انواع خودروی سواری و تجاری، عرضه سالانه 200 هزار انواع خودروهای برقی و برقی-بنزینی (هیبریدی) و اسقاط سالانه 500 هزار انواع خودروی فرسوده شده است.

    جدول شماره 11 لایحه برنامه هفتم توسعه مربوط به اهداف کمی سنجه های عملکردی صنعت، معدن و رشد تولید را در زیر می‌خوانید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط