فونیکسریمکسبهتام

روند تاییدیه استاندارد در کمترین زمان انجام می‌شود

عصر خودرو- معاون سازمان ملی استاندارد در بازدید سرزده از پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا گفت:هیچ مشکلی در زمینه تاییدیه استاندارد وجود ندارد و روند تاییدیه در کمترین زمان انجام می شود.

روند تاییدیه استاندارد در کمترین زمان انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما؛ آقای محمدرضا درگاهی گفت: هدف ما از بازدید سرزده از پارکینگ خودروسازان پاسخ به تماس‌های مردمی فراوانی است که ابراز گلایه می‌کردند از روند تحویل خودروها.

    وی گفت: با توجه به فرمان 8 ماده‌ای رئیس جمهور و تاکید رئیس سازمان ملی استاندارد، از پارکینگ‌های دو خودروساز بازدید به عمل آمد و مشخص شد هیچ مشکلی در زمینه تاییدیه استاندارد وجود ندارد و روند تاییدیه در کمترین زمان انجام می شود.
    معاون نظارت بر اجرای سازمان ملی استاندارد درباره تاییدیه استاندارد خودروی تارا نیز گفت: خودروی تارا مشکل کوچکی داشت که هفته گذشته تاییدیه استاندارد آن صادر شد.
    وی درباره خودروی پژو پارس هم گفت: با توافقی که بین وزیر صمت و رئیس سازمان ملی استاندارد انجام شده قرار شد طی زمانبندی مشخص تعلیق استاندارد‌های 85 گانه برطرف شود که بر اساس هر خودرو زمانبندی خاصی تعیین شده است و برای خودروی پژو پارس هم همینگونه است.
    آقای درگاهی گفت: قرار است تا پایان سال هر خودرویی که توانست استاندارد‌های 85 گانه را بگذراند تاییدیه استاندارد دریافت کند.
    وی گفت: خودروسازان یک سال است که در جریان موضوع استاندارد‌ها قرار گرفته اند و باید همه استاندارد‌های اعلام شده بر روی خودرو‌ها پیاده شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط