فونیکسریمکسبهتام

کدام مراکز معاینه فنی تهران در روز ولادت رسول اکرم(ص) باز است؟

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۶ مرکز معاینه فنی در روز تعطیل رسمی ۱۱ مهر همزمان با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در پایتخت خبر داد.

کدام مراکز معاینه فنی تهران در روز ولادت رسول اکرم(ص) باز است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، شادی مالکی روز دوشنبه اظهار داشت: در روز سه شنبه 11 مهر مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد های سیار دادمان، شریعتی، نوبنیاد، اوشان (شماره 10 و 14)، اتحاد، یاس فاطمی و گیلان (شماره 8 و 13) از ساعت هفت تا 14 فعال است.

    وی درباره فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای تعطیل رسمی مهر گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید که با افزایش حجم ترافیک در شهر روبرو هستیم و ممکن است به ویژه والدین برای انجام معاینه فنی خودروی خود در روزهای فعالیت مدارس فرصت کافی نداشته باشند؛ بنابراین این مجموعه نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در روز سه شنبه 11 مهر اقدام می کند.

    به گفته مالکی، در روزهای تعطیل سال برای رفاه حال شهروندان برخی از مرکز معاینه فنی فعال است که شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت کاری این مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir مراجعه یا با سامانه پاسخگو 96006000 تماس گیرند.

    به گزارش ایرنا، شهر تهران از 54 خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در 16 مرکز ثابت و هفت واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط