فونیکسریمکسبهتام

"عدم توجه به جلو" عامل ۵۰ درصد تصادفات تهرانی‌ها

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین علل وقوع تصادفات در شهر تهران به عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه مربوط می‌شود.

"عدم توجه به جلو" عامل ۵۰ درصد تصادفات تهرانی‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه  عمده‌ترین تخلفی را که رانندگان انجام می‌دهند و حواس آنان را از رانندگی پرت می‌کند، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است، اظهار کرد: در شهر تهران 50 درصد از تصادفات رانندگی به عدم توجه به جلو از سوی رانندگان مربوط می‌شود.

    وی بیان کرد: خیلی وقت‌ها می‌بینیم که برخی رانندگان در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت می‌کنند و حتی در حال ارسال پیامک هستند و حتی در برخی مواقع پست‌های خود را بررسی می‌کنند و حتی اقدام به فیلمبرداری نیز می‌کنند.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمام این کارها باعث حواس‌پرتی رانندگان می‌شود که در پی آن تصادفات را در پی دارد.

    وی اضافه کرد: در شهر تهران مهم‌ترین عامل تصادفات استفاده از تلفن همراه و در شهرهای کوچک عدم استفاده از کلاه ایمنی مهم‌ترین عامل تصادفات است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط