فونیکسریمکسبهتام

سومین عضو خانواده لاماری ایما

لاماری ایما هایبرید چه مشخصاتی دارد؟+کاتالوگ

عصر خودرو- نسخه جدی لاماری ایما به عنوان نخستین محصول سواری تولیدی شرکت آرین پارس موتور به تازگی با یک فیس لیفت جدید با نام X رونمایی شد و با فاصله خیلی کوتاه از معرفی فیس جدید، نسخه هایبرید آن ابتدا در نمایشگاه هفته دولت و بعد هم در نمایشگاه مشهد به نمایش عمومی درآمد.

لاماری ایما هایبرید چه مشخصاتی دارد؟+کاتالوگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نسخه هایبرید این کراس اوور نام آشنا با تغییرات مهمی در نمای ظاهری و قوای محرکه همراه بوده است. تغییر کامل کیت سپر های جلو و عقب، نصب ساید اسکرت جدید، تغییر فینیش رینگ ها، تغییر صندلی ها با تریم سیاه و سبز، اهرم تعویض دنده و دکمه استارت کریستالی را می توان جز اصلی ترین تغییرات این خودرو در نمای ظاهری دانست.

    اما اگر از نمای ظاهری بگذریم، قوای محرکi این نسخه نیز نسبت به نسخه پایه و ایکس تغییرات مهمی را تجربه کرده است. موتور نصب شده بر روی این نسخه یک نمونه 1.5 لیتری توربو با کد 4M15 میتسوبیشی است که توان خروجی آن 168 اسب بخار است. این در حالی است که نسخه اولیه از یک موتور 195 اسب بخاری بهره می برد. اما این تغییر پیشرانه منجر به ضعیف تر شدن خودرو نشده چرا که نصب یک موتور برقی با توان خروجی 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور باعث می شود تا قدرت نهایی نسخه هایبرید بسیار بیش تر از نسخه پایه باشد.

     

    نحوه همکاری دو موتور برقی و بنزینی با یکدیگر هنوز مشخص نیست ولی بر اساس آنچه مشخصات فنی شهادت می دهد قطعا شتاب این خودرو کمتر از 10 ثانیه خواهد بود. دیتای فنی دقیق و لیست تکمیلی آپشن ها و سیستم های ایمنی خودرو هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و با توجه به اینکه این خودرو حتی در کشور مبدا هم یک خودرو بسیار جدید به حساب می آید باید منتظر بود تا لیست دقیق اطلاعات فنی برای آن منتشر شود.

    لاماری ایما HEV یا همان نسخه هایبرید یک خودرو مدرن با طراحی زیبا و جسورانه به شمار می رود که به زودی توسط شرکت آرین پارس موتور تولید و عرضه خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط