فونیکسریمکسبهتام

آغاز تولید رسمی یک خودرو جدید در ایران

عصرخودرو: مدیرعامل شرکت کرمان‌موتور از آغاز تولید رسمی خودرویJ۵ در ایران خبرداد و گفت: همکاری‌ها با کمپانی JACGROUP در زمینه خودروسازی گسترش می‌یابد.

آغاز تولید رسمی یک خودرو جدید در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸:۰۵


    به گزارش «عصرخودرو» به نقل از مهر میر علینقی در مراسم افتتاح رسمی خط تولید خودروی جی5 گفت: خط تولید خودروی J5 فعالیت خود را ظرف روزهای گذشته آغاز کرده و امید می رود با توجه به کیفیت بالای این محصول و ارایه خدمات پس از فروش مطلوب، بتواند جایگاه مناسبی را در بازار کسب کند.



    مدیرعامل شرکت کرمان موتور افزود: بسترهای صنعتی و تخصصی موجود در این گروه صنعتی، اجازه توسعه همزمان با تغییرات در نیاز و سلایق مشتریان در بازار را فراهم کرده است و بر همین اساس، این شرکت با نگاهی بازارمحور و منعطف، فعالیت خود را توسعه می دهد.



    همچنین در این مراسم، SHE، قائم مقام شرکت خودروسازی (JAC Group) نیز با ابراز خرسندی از شکل گیری همکاری پایدار میان این شرکت با یک شرکت ایرانی، تولید این محصول در کرمان موتور را زمینه ساز تداوم توسعه همکاری دوجانبه میان شرکت های همکار دانست.



    وی با اشاره به اینکه تولید و عرضه خودروی J5 در بازارهای کشورهای مختلف با استقبال روبه روشده، تصریح کرد: این خودرو طراحی شرکت پینن فارینا ایتالیا بوده و از سوی خودروسازهای مطرحی همچون فراری F12 ,FF، لانچیا STRATOS و مازراتی GRANTURISMO طراحی شده است.



    SHE اظهار داشت: خودروی J5 از موتوری با توان 111 اسب بخار بهره می برد و دارای امکاناتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، ترمزهای ABS و EBD، سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه و شیشه های برقی، صندلی و روکش چرمی فرمان، کنترل سیستم پخش روی غربیلک فرمان است.


    کرمان موتوراکستریم