فونیکسریمکسبهتام

رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از غرفه کروز:

ان‌شاالله با این کارها، امید در جامعه بیشتر می‌شود

عصر خودرو- رئیس جمهوری کشورمان از غرفه وزارت صمت در نمایشگاه هفته دولت بازدید کرد.

ان‌شاالله با این کارها، امید در جامعه بیشتر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در همین راستا شرکت صنایع تولیدی کروز از روز شنبه، چهارم شهریور دستاوردهای دو ساله اخیر خود را در بخش تحقیقات و داخلی سازی قطعات پیشرفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به نمایش گذاشت.

    در این نمایشگاه، وزارت صمت با رویکرد حمایت از دستاوردهای بخش خصوصی، فضایی برای معرفی تلاش‌های فعالان صنعتی در نظر گرفته بود که شرکت کروز به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین شرکت دانش بنیان و قطعه ساز داخلی با استقرار در غرفه وزارت صمت، بخشی از نتایج همکاری خود با دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و تولید قطعات پیشرفته جدید را به نمایش گذاشت.

    رئیسی دستاوردهای صنعتگران را امید بخش دانست

    ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در حاشیه بازدید از بخشی از دستاوردهای شرکت کروز و در جریان داخلی سازی قطعات پیشرفته و راه اندازی مرکز تحقیقات قرار گرفت. وی در همین رابطه تاکید کرد: «این کارها بسیار مهم است و در خیلی از صنایع کاربرد دارد.»

    رئیس قوه مجریه سپس ابراز امیدواری کرد: «با انجام این کارهای مهم، ان‌شا الله امید در جامعه بیشتر می‌شود.»

    شرکت کروز از جمله قطعه سازان شناخته شده در ایران است که با 14 هزار نیروی انسانی، سهم قابل توجهی در اشتغال نیروی جوان کشور دارد. کروز در سالیان اخیر با تکیه بر دانش متخصصان داخلی موفق با ساخت و طراحی قطعات فناورانه و پیچیده خودرویی شده و این شرکت با طراحی مرکز تحقیقات و نوآوری گام‌های موثری در جذب نخبگان دانشگاهی برداشته است.

    شرکت کروز از جمله مجموعه‌های بخش خصوصی موفق کشور است که توانسته سهم قابل توجهی در خودکفایی قطعات خودرویی داشته باشد. این شرکت اکنون بخش قابل توجهی از نیاز خودروسازان کشور به سیستم‌های ایربگ، ECU  و ACU  و سنسورهای کلیدی خودرو را تولید می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط