فونیکسریمکسبهتام

تاخیر در معرفی متقاضیان جایگزینی خودروی فرسوده به مراکز اسقاط

عصر خودرو- در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده ۱۳۰۰ متقاضی دریافت خودرو از ایران خودرو همچنان بلاتکلیف هستند ایران خودرو اعلام کرده به محض دریافت مشخصات، متقاضیان را در نوبت تحویل خودرو قرار میدهد و براساس زمان واریز وجه، نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدام خواهد کرد.

تاخیر در معرفی متقاضیان جایگزینی خودروی فرسوده به مراکز اسقاط
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صدا و سیما، سال گذشته تعدادی از متقاضیان در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده شکایت کردند؛ خودروی خود را اسقاط کردند، اما درگاه خودروساز برای پرداخت مبلغ خودرو برایشان باز نشده بود.

    در این زمینه مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفته بود به دلیل انتقال فرآیند انجام کار از ستاد حمل و نقل سوخت به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده روند اجرای کار این دسته متقاضیان به تاخیر افتاد.

    پس از پیگیری‌ها از این سامانه سایت برای تمام متقاضیانی که در طرح جایگزینی برنده شده بودند باز شد؛ اما همچنان برخی متقاضیان مشکل داشتند. در مجموع حدود هزار و 300 نفر موفق به واریز وجه برای پرداخت هزینه خودرو به خودروساز نشدند.

    یکی از متقاضیان این طرح گفت: درگاه پرداخت برای برخی متقاضیان باز شده و پیش فروش‌ها هم به فروش فوق العاده تغییر داده شده است؛ نزدیک 50 روز پول کامل از ما گرفته اند، اما ماشین را فاکتور نمی‌کنند.

    در پی ایجاد نارضایتی در میان متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده به دلیل تاخیر در اجرای این طرح، ایران‌خودرو اعلام کرد تاخیر در معرفی نفرات واجد شرایط به مراکز اسقاط علت اصلی این نارضایتی است که خارج از ایران‌خودرو بوده است.

    فرآیند اسقاط خودرو در اختیار ایران‌خودرو نبوده و طولانی شدن این فرآیند سبب مواجه شدن مشتریان با موضوع مجوز شماره گذاری محصولات شده است.

    در اعلام اخیر طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده که حدود 25 روز گذشته بوده تعداد 1300 متقاضی معرفی شده اند و ایران‌خودرو به محض دریافت مشخصات، متقاضیان را در نوبت تحویل خودرو قرار داده و براساس واریز وجه نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدام خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط