فونیکسریمکسبهتام

سهم بی وای دی در بازار انرژی نو چین افزایش یافت

عصر خودرو- بی‌وای‌دی پیشتازی خود در بازار انرژی نو چین که شامل خودروهای پلاگین هیبریدی و خودروهای برقی می‌شود، نسبت به سال قبل افزایش داد.

سهم بی وای دی در بازار انرژی نو چین افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بی‌وای‌دی از خودروسازان چینی می‌خواهد که با اتحاد، برای حضور قوی در بازار جهانی همکاری کنند. این شرکت معتقد است که تنها از طریق همکاری می‌توانند با غول‌های بین‌المللی خودرو مانند تسلا و فولکس‌واگن رقابت کنند.

    بی‌وای‌دی در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در بازار خودروهای الکتریکی داشته است و به یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان تبدیل شده است. این شرکت همچنین در زمینه‌های دیگر، از جمله فناوری باتری و ذخیره انرژی، رشد داشته است.

    فراخوان بی‌وای‌دی برای اتحاد میان خودروسازان چینی در زمانی مطرح می شود که این صنعت با رقابت فزاینده‌ای در داخل و در سطح جهانی مواجه است. خودروسازان چینی در حال رقابت برای سهم بازار در بخش رو به رشد سریع خودروهای برقی هستند که در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضا بوده است.

    خودروسازان چینی با همکاری می‌توانند منابع و تخصص خود را برای توسعه فناوری‌های نوآورانه و به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار جهانی جمع‌آوری کنند. همکاری بین شرکت‌ها همچنین می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و تسریع سرعت نوآوری کمک کند.

    بی‌وای‌دی پیشتازی خود را در بازار انرژی نو چین که شامل خودروهای پلاگین هیبریدی و خودروهای برقی می‌شود، با 37 درصد سهم در هفت ماهه اول در مقایسه با 29 درصد سال گذشته افزایش داده است.

    بر اساس گزارش رویترز، در حالی که صنعت خودروسازی چین در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است اما هنوز کارهای زیادی برای رسیدن به جایگاه افراد مطرح در بازار جهانی وجود دارد. فراخوان بی‌وای‌دی برای اتحاد به عنوان یادآوری است که همکاری و نوآوری کلید دستیابی به موفقیت در صنعت بسیار رقابتی خودرو است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم