فونیکسریمکسبهتام

تا سال ۲۰۲۶ انجام خواهد شد

ورود بیش از ۹۰ مدل خودروی برقی به آمریکا

عصر خودرو- تحلیلها و داده‌ها نشان دادند که بازار خودروهای الکتریکی ایالات‌متحده در حال رشد است اما در سه ماهه اخیر به اندازه کافی سریع نبوده است تا از انباشته شدن خودروهای الکتریکی فروخته نشده در برخی از نمایندگی های خودروسازان جلوگیری کند یا به تسلا اجازه دهد از کاهش قیمت های جدید جلوگیری کند.

ورود بیش از ۹۰ مدل خودروی برقی به آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، افزایش موجودی‌ها و کاهش قیمت تنها می‌تواند نشان‌دهنده یک توقف کوتاه مدت در رشد بازار خودروهای برقی باشد اما آن‌ها می‌توانند اعلان‌هایی باشند که نشان می‌دهد افزایش فروش خودروهای برقی ایالات‌متحده بالاتر از سطح سهم بازار فعلی 7 درصد، حتی با یارانه‌های فدرال و ایالتی پرهزینه‌تر و دشوارتر از حد انتظار خواهد بود.

    خودروسازان آمریکای شمالی میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری در زمینه خودروهای برقی دارند که بر روی چگونگی انجام سه ماهه بعدی انجام می‌شود. اگر تولید خودروهای برقی همچنان از تقاضا پیشی بگیرد، خودروسازان باید بین کاهش قیمت و حاشیه سود یا کاهش خطوط مونتاژ یکی را انتخاب کنند.

    انتظار می‌رود بیش از 90 مدل جدید خودرو الکتریکی تا سال 2026 وارد بازار ایالات‌متحده شود و به گفته تحلیلگران، بسیاری برای رسیدن به حجم فروش سودآور تلاش خواهند کرد.

    جنرال موتورز در بیانیه ای اعلام کرد که موجودی بسیار کم و تقاضای بالا برای خودروهای برقی خود دارد و بیش از 80 درصد از خودروهای الکتریکی ساخته شده هنوز در حال انتقال به نمایندگی‌ها هستند.

    بر اساس گزارش رویترز، چالش بزرگتر جنرال موتورز تسریع تولید و تحویل نسل بعدی خودروهای برقی ساخته شده است. جنرال موتورز قصد دارد در نیمه دوم سال جاری 100 هزار خودروی الکتریکی در آمریکای شمالی بسازد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط