فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها:

تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث، منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد

عصر خودرو- مدیرکل بهره برداری آزادراه‌ها گفت که از تاریخ هفدهم تیر صدور بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو منوط به مفاصا حساب عوارض آزادراهی است.

تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث، منوط به پرداخت عوارض آزادراهی خودرو شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، «عباس بیات‌سرمدی» با اعلام این مطلب افزود:‌ به‌منظور اجرای تکلیف قانونی وزارت راه و شهرسازی مندرج در بند (ی) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 و بند (ک) تبصره 11 قانون بودجه 1402 کل کشور مبنی بر الکترونیکی شدن اخذ عوارض آزادراهی، با برگزاری جلسات متعدد توسط بخش خصوصی و دولتی، سازکارهای مناسب به منظور تسهیل اجرای قانون پیگیری شد.

    وی ادامه‌داد: با پیگیری نهادهای نظارتی و همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مقرر شد از تاریخ هفدهم تیر بیمه‌نامه شخص ثالث خودروها در صورت تسویه بدهی عوارض آزادراهی صادر شود.

    بیات‌سرمدی بیان‌داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت «آنیرو»، استفاده از نرم افزارهای پرداخت یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و غیره، نسبت به پرداخت بدهی و تسویه عوارض آزادراهی خود اقدام کنند.

    مدیرکل بهره برداری از آزادراه‌ها ضمن اشاره به حذف ترافیک در محل‌های اخذ عوارض با الکترونیکی شدن آن، اظهار داشت: بخش اعظمی از عوارض دریافتی توسط شرکت های احداث، صرف نگهداری و ترمیم آزادراه‌ها می شود و پرداخت آن به حفظ راه های کشور به عنوان سرمایه های ملی کمک شایانی می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط